Ik wil op deze wijze hulp inroepen van toeristen in Portugal of die binnenkort naar Portugal vertrekken, voor het opsporen van een hond die na een ongeluk met een jeep (die over de kop ging) op de snelweg is opgepikt door mensen. Eerst dacht men nog dat die dat deden om ongelukken te voorkomen, maar de hond is niet teruggebracht of bij politie gebracht. Het gaat om een zwarte Schnauzer, met wat wit aan de neus en op de borst, die luistert naar de naam Ulisses. Hij draagt een halsband met medaille met naam en naam en tel.nr. van de eigenaren. Het ongeluk is zondag 5 augustus gebeurd bij km 91 op de Autostrada do Sul, richting zuid-noord, in de buurt van ALCÁCER DO SAL. Als je de hond denkt te hebben zien, neem dan contact op met de politie van de plaats waar je bent, en meld dat je weet van dit betreffende ongeluk. (Kan nl zijn dat niet alle politie op de hoogte is).
Telefoonnummer staat in de KRANT en op internet en is dus internationaal bekend, het gaat niet om het vrijgeven van een nummer waarvan mensen niet willen dat iedereen het weet! **********(in Portugal) De verplaatsing naar beestenboel begrijp ik niet, het gaat om een geval in Portugal. Door het te plaatsen op internationaal, bereik ik mensen die naar Portugal gaan of in Portugal zitten veel makkelijker.
Laatst bijgewerkt door Justy op 16-08-07 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Nogmaals telefoonnummer verwijderd