Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinopino schreef:Waarom reaegeer je dan wanneer je het antwoordt niet weetEn ja, ik heb gegoogled.
assie schreef:Weet ik veel. Hup naar de dierenarts.
Stel dat het een virus is, dan wil je daar NU iets aan doen, voor de rest van je konijnen het ook krijgt. Is het iets onschuldigs, dan kan het zo opgelost zijn met wat druppels of andere bodembedekking.
Dus hup naar de dierenarts!
En even googlen voor je een vraag stelt kan ook geen kwaad
massy schreef:je hoef niet gelijk naar de DA. niesen is een soort kleine verkoudheid en wij hoeven ook niet gelijk naar de dokter als we verkouden zijn. misschien staat je konijnen hok in de tocht controleer dat even dat kan een oorzaak zijn. dan moet je het hok ergens anders neerzetten. en ik zou je konijn wat extra hooi,stro geven dat kan hij zich lekker warm houden en dan is het als goed is binnen een paar dagen over zo niet moet je toch naar de DA en als je konijn snot heeft zou ik gelijk naar de DA gaan.
massy schreef:niesen betekent niet gelijk ziek konijn hoor!! mijn konijn niets ook als hij met zijn neus in het water heeft gezeten moet ik dan gelijk naar de dierenarts nee dat maak je mij niet wijs. als een konijn alleen niest is er net veel aan de hand. maar als hij ook nog een snotneus heeft kan je beter wel naar de DA gaan.