Hond heimwee naar baas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

naugthytjhu

Hond heimwee naar baas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 20:33

Hallo,
ik hoop dat 't hier goed staat.Mijn hond doet erg raar als mijn vader er niet is.Ze gaat bij zijn schoenen liggen en word suf alsof ze liefdesverdriet heeft zeg maar.Ze eet dan ook niet zo goed.Als mijn vader uit zijn werk komt weet ze niet hoe hard ze naar de deur moet rennen en eet weer en drinkt.Helemaal opgewekt weer dan.Erg raar,want we spelen allemaal met der en geven der allemaal aandacht.Maar mijn vader is zeg maar echt mijn hond der vriend.

Hebben meerdere dit meegemaakt?

Petrichor

Re: Hond heimwee naar baas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:42

Ja dat heb ik met mijn paard...
Als ik er aan kom gaat ie helemaal hinnenken en schapen enzo...
Maar als mijn zus ofzo eraan komt doet ie dat niet...

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 00:24

Ja dat heb ik ook met mijn hondje, ze wil altijd bij mij zitten/staan/lopen
En als ik weg ga gaat ze even voor de deur staan piepen en dan zoekt ze iets op wat van mij is, mijn schoenen ook bijv of een vest ofzo en dan gaat ze daar op liggen slapen..
Als ik dan terug thuis kom word ze helemaal dol Tong uitsteken
Maar dat beestje hangt eigenlijk wel iets te veel aan mij, zo erg zelfs dat toen ik een aantal jaar terug op kamp ging met school ze een stuk uit de tafel heeft gebeten omdat ik er niet was Ach gut Haha!
Als ik nu af en toe 1 nachtje weg ben slaapt ze gewoon in mijn bed en dan maakt ze niks kapot..
Vorig jaar zou ik een week met een vriendin en haar ouders mee op vakantie gaan, op de vierde dag moest ik ineens naar huis wegens een overlijden van iemand,, en dat was eigenlijk maar goed ook, ze had 4 dagen niks gegeten en ze wilde alleen maar op mijn bed liggen, mijn ouders moesten haar er iedere keer gewoon uit tillen..
Toen ik thuis kwam heeft ze het eerste half uur lopen rennen blaffen en janken Tong uitsteken en toen ging ze heeeel veel eten Ach gut
ik ga nu dus ook niet meer langer weg dan 1 nachtje

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:31

JH >> BB