Ik denk dat het inderdaad afhankelijk is van het karakter van jouw kat.Ik heb vorig jaar een zielig verwaarloosd kitten meegenomen,meer dood als levend.
Die had ik bij onze moederpoes neergezet die nog 2 kittens overhad en dat ging meteen goed.Natuurlijk de eerste uren wel een beetje afwachten naar elkaar toe maar na een paar uur lag die kleine gewoon mee te drinken.Dit is zo 2 maanden doorgegaan.Toen gaf moederpoes aan dat het genoeg was geweest en toen ging het kitten een endere moederpoes van ons opzoeken en heeft daar ook weer zeker 2 maanden mee gedronken.
Op een gegeven moment was ons kitten 5 maanden en dronk nog regelmatig bij de tweede moederpoes.Het heeft lang geduurd voordat ze stopte met drinken.
Maar het is maar net hoe de poes is,dominnant,vriendelijk,agressief naar andere katten etc.
Ik zou het gewoon voorzichtig proberen en zet anders de kitten is een soort bench zodat de kat wel kan ruiken dat er een nieuw kitten is maar dat die niets aangedaan kan worden.Zo kunnen ze ook aan elkaar wennen.
Ik hoop dat het lukt.