Konijn ontsnapt, komt ze nog weer terug?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__inge__

Konijn ontsnapt, komt ze nog weer terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 16:06

Gisteravond om half 10 zou ik de hond uitlaten, ouders lagen al op bed want ze moesten er vandaag vroeg uit.
Dus ik loop de deur uit, zie ik ineens wat wit 'hupsen' dacht eerst een kat maar we hebben hier geen witte katten in de buurt. dus verder kijken en merkte al wel aan de hond dat ze wat vrolijk werd Knipoog Het was dus een van onze konijntjes. tegen de hond gezegt dat ze moest blijven * wat ze gelukkig goed deed! * snel het gat gezocht. konijn die kant op gejaagd want onze konijnen krijg je niet in je handen. ze ging gelukkig vrij snel weer door het gat de ren in. toen heb ik de hond voor het gat gezet, en geprobeerd ze in het binnenhok te krijgen. maar daar dachten zij anders over. ze gingen mooi onder de grond zitten. dus ik moest de holen wel slopen.
Maar ik moest wel voorzichtig zijn dat ik ze niet zou opsluiten of dat het hol instorte op een konijn. ben al met al een uur(!!) bezig geweest om ze alle vier binnen te krijgen.
Toen snel met de hond uit en naar bed.
Maar ik was vergeten het ergens op te schrijven dat de konijnen binnen moesten blijven. dus toen ik vanochtend uit mn bed kwam, was mn vader al bij de beesten geweest en liepen de konijntjes weer vrolijk buiten. en een *dacht ik* liep weer buiten het hek. die had al snel door dat ie weer naar binnen moest dus dat ging sneller als gister.
Daarna naar mn paard gegaan en toen ik terug kwam zei mn zusje 'moffel is weg' moffel is een konijntje dat we gekregen hebben van mijn oppas gezinnetje, extra vervelend dus. moffel was dus ook door het gat gegaan vanochtend en ik dacht dus dat ze al binnen was!
Moffel was natuurlijk al nergens meer te vinden, die zit vast achter ons in het bos.

Nu is mijn vraag, zou ze nog weer deze kant opkomen? Kippen bijvoorbeeld doen dat namelijk wel..
Want anders maak ik het gat dicht en kunnen de andere 3 weer naar buiten..

Sorry voor het lange verhaal. hoop dat jullie het snappen.. Bloos

*Foto van het hok in mn profiel*

__inge__

Re: Konijn ontsnapt, komt ze nog weer terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 17:40

Haha, ze is er alweer Haha!
Ze Kwam er vrolijk weer aan gehupst Haha!

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:46

gelukkig haha fijn dat ze weer terecht is !

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:49

gelukkig is ze weer terrecht

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:50

offtopic:Leuke nijntjes heb je!
Nou fijn dat ze er weer is!

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 18:02

Lavien schreef:
offtopic:Leuke nijntjes heb je!
Nou fijn dat ze er weer is!

Dankje, helaas is die zwarte vorige week overleden aan ouderdom, maar we hebben er dus weer 2 nieuwe bij Lachen