Waar een bezoek aan een andere DA al niet voor zorgt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Waar een bezoek aan een andere DA al niet voor zorgt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 11:44

Hey Bokkers,

Wij hebben een Engelse Cocker Spaniel en hij was de laatste tijd allemaal aan het snotteren en niezen. Wij dachten dat het hooikoorts was want hij had hier al eerder last van. Daarnaast dronk hij de laatste tijd extreem veel en dus plaste hij ook veel. Aantal keer naar onze eigen DA geweest en die beweerde dat hij het aan de bijnieren zou hebben. En als we hier geen verder onderzoek naar zouden laten doen (a 2000 euro) dan was de enige optie om hem in te laten slapen. Toen kwam ik van de week tijdens het uitlaten iemand tegen op straat en die ging op den duur voelen en die beweerde dat hij het met de blaas had.
Nou uiteindelijk thuis overlegd en we besloten om een second opinion te laten doen. Uiteindelijk dus bij een andere DA terecht gekomen en nu blijkt dus dat onze hond het helemaal niet aan de bijnier heeft, maar hij heeft iets aan hart en longen waar goede medicijnen voor zijn. Nu kan hij dus hopelijk nog een paar jaartjes mee, in plaats van hem zomaar in te laten slapen. Cool

Moest het even kwijt want dacht echt dat het het eind was.

Casarell

Re: Waar een bezoek aan een andere DA al niet voor zorgt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:48

Geweldig toch??
Goed dat je em niet gelijk hebt laten inslapen bij het eerste bezoek..
Een hond is immers toch mens-best-friend...

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:13

Ik heb dat ook gehad. Mijn hondje is al 14 (jack russel) en die eet niet echt goed meer. Ze word heel kieskeurig en we hebben nu uitgevonden dat als we een beetje melk over haar brokken doen dat ze het dan wel eet :S.

We waren dus met haar naar de DA geweest en die zei ook dat ze het aan haar nieren had omdat ze snel weer tandsteen had gekregen na haar laatste reiniging van haar tanden en hij zei dat ze op streng dieet moest.
Ook zei hij nog even dat het t begin van het einde was..
Ik helemaal over de rooie en we waren al afscheid aan het nemen. We hadden ook gevraagd of hij geen bloedonderzoek wilde doen maar hij zei 'ja als eruit komt dat ze het aan der nieren heeft dan zet ik haar toch op dieet'.
We zijn toen naar een andere da geweest voor een bloedonderzoek en toen kwam eruit dat ze er voor een hondje van 14 nog picobello uitzag en dat al haar waardes in t bloed perfect waren!!!

Dus mijn geluk kan niet meer op, ze gaat nog een paar jaar mee als t goed is!!!

Wel goed dat er voor jou hondje inderdaad goede medicijnen zijn!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:14

wat een goed nieuws Haha!
Je zal wel heel blij zijn