Zou deze kat nog terugkomen of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Zou deze kat nog terugkomen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 18:38

Hoi,

Ik heb van iemand een volwassen poes gehad. Om te wennen had ik een tuigje aan gedaan met lang touw en zat hij in de stal. Het is ook de bedoeling dat die daar gaat eten en lekker naar buiten kan wanneer die wilt. Maar na een uur is hij ontsnapt!!! Hij is zijn tuigje uit kunnen komen en nu kan ik hem nergens meer vinden!!! Ik was even iets eten en ik kom terug en weg is ie!

Maar zijn kattenmand had ik ook daar gezet en ik had voer weggezet. Toen hij nog vast zat is hij uit zijn eigen in die kattenmand gaan liggen en heeft hij wat gegeten. Dus hij weet in ieder geval dat daar zijn eten is. Het huis van zijn vroegere baasje is zeker 12 km verderop. Denken jullie dat ik die poes nog terug zie????????? Of zou hij er echt vandoor zijn?????????

Elles

Re: Zou deze kat nog terugkomen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:01

Ze zeggen dat je een kat altijd minimaal 2 weken binnen moet houden in een nieuw huis. Kans is dus denk ik klein dat ie nog terugkomt, na een uur bij jullie... Scheve mond
Maar goed, je weet nooit natuurlijk Lachen

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:05

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij terug gaat komen.
Naar alle waarschijnlijkheid loopt hij terug naar zn oude huisje.

Hoelang is de kat al weg?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:10

Vind het ook niet echt slim van je om dat beest in een tuigje te doen en dan in een stal te doen, want de meestte katten wurmen zichzelf uit het tuigje.
Ik hóóp voor je dat die terugkomt, maar de kans lijkt me niet groot.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 22:25

Megamutsj schreef:
Vind het ook niet echt slim van je om dat beest in een tuigje te doen en dan in een stal te doen, want de meestte katten wurmen zichzelf uit het tuigje.
Ik hóóp voor je dat die terugkomt, maar de kans lijkt me niet groot.

Ja waar moet ik hem anders zolang laten? Los laten in die stal kan niet, want er is een opening voor de andere poezen om naar binnen te komen. Wij hebben een boerderij en het is niet de bedoeling dat de kat binnen in huis komt. Ach ja we zullen wel zien!