Sinds een maandje woon ik samen en we willen beide graag een katje.
Nu zitten we alleen te dubben wat we moeten doen.
We zijn al een keer hier in het asiel gaan kijken maar zagen niet echt een kat waarvan we zo iets hadden van DIE is het!
Daarnaast heb ik wel een heel lief katje gezien bij een vriend van mij. Dit is een redelijk grote kitten (de rest van het nestje is volgens mij al weg) maar is opgegroeid in een schuur tussen de paarden. Nou willen wij geen binnenkat maar dit is zeg maar net het andere uiterste. Daar mag ze overal op en aan zitten en ze is dus niet heel jong meer.
Zou dit katje makkelijk aan een normale rijtjeswoning kunnen wennen wat betreft ruimte enzo???
Verder hebben wij beide nooit eerder katten gehad maar zijn er nu wel over aan het lezen etc.
Maar mijn vraag was dus hoeveel jullie per maand kwijt zijn om jullie kat te onderhouden van eten tot kattenbakkorrels.
Heb wel altijd bij mijn ouders honden gehad dus wat betreft ontwormen etc das allemaal logisch dat dat er bij komt. Maar buiten dat aan gewone onderhoudskosten zeg maar?
Daarnaast wat kunnen wij het beste doen. We hebben het huis helemaal ingericht en ongeveer alles is nieuw dus vragen ons af wat makkelijker is een oudere kat met meer manieren zeg maar (maar waar dan ook misschien weer minder leuke manieren in zitten die er moeilijker uit gaan....) of een jong katje wat je zelf kan opvoeden en hopen dattie de boel heel laat...
alvast bedankt!!!