Gisteren een heel gesprek gehad over blikken hondenvoer met mijn collega's, wij kwamen eigenlijk met een vraag, waarom bestaat er geen blikken hondenvoer waar vis in zit net als bij katten?? Misschien dat een bokker ons kan helpen, bestaat dit of is het er gewoon niet, als het er niet is waarom dan niet? zo dat waren de vraagjes
cesar zijn die klein pakjes toch? Ja ik kijk daar eigenlijk nooit naar aangezien ik een rottweiler heb zijn die kleine pakjes niet iets voor hem, zijn er geen grotere blikken dan?
Je kunt ook gewoon je hond een stukje vis geven. Mijn honden eten wel eens sardientjes, wijting, makreel of een panharing. Ook krijgen ze wel koppen van zalm of tonijn e.d. Gewoon allemaal rauw. Dat is veel gezonder dan zo'n blikje waar allerlei kunstmatigs aan is toegevoegd. Wel vries ik sommige vissoorten eerst in voor ik het rauw geef i.v.m. parasieten.
naturediet heb je ook met vis. deze is vacuum verpakt, zodat het heel lang houdbaar blijft. het lijkt een beetje op smeerworst als je de verpakking losmaakt(wat soms nogal een probleem is, omdat hij stevig verpakt is). het rare van dit voer is dat het niet in de vriezer moet. Je hebt ook vis gewoon in zakjes, maar dat ligt meestal in de vriezer. naturediet is geheel natuurlijk geloof ik.
je moet dit inderdaad bij een dierenwinkel kopen. meestal ligt dit rond de €1,50(bij ons iniedergeval).
waarom geen rauwe vis aan je hond? als je begint met graatloze kleine stukken vis dan leert je hond het eten en is duizendmalen gezonder dan dat blikkengif!
waarom geen rauwe vis aan je hond? als je begint met graatloze kleine stukken vis dan leert je hond het eten en is duizendmalen gezonder dan dat blikkengif!
alleen wel even invriezen tegen eventuele parasieten e.d !!
rauwe vis is erg goed idd, en anders die naturediet is geweldig voer. De fish variant hebben ze hier nog niet geprobeerd, maar ze zijn gek op de rest van de smaken.