dit>> is zo een vis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmeralda schreef:eten ze elkaar echt op?? Of zwemmen ze achter elkaar aan en duwen ze tegen elkaar aan?? want als dat zo is, direct terug de vijver in, want dan gaan ze paaien. En met dit weer zijn de vijvervissen nogal van slag. Warm/koud temp van het water, speelt allemaal mee
Dit zijn trouwens geen koikarpers!! Maar een goudvissen soort
Globetje schreef:Je spreekt over 2 soorten vissen welke is de andere soort dan?
verootjoo schreef:Globetje schreef:Je spreekt over 2 soorten vissen welke is de andere soort dan?
Ze spreekt toch maar over 1 soort
Citaat:nou zo als de titel al zegt eten mijn vijver vissen die shubunkins dus elkaar op
Pikeur schreef:verootjoo schreef:
Ze spreekt toch maar over 1 soortCitaat:nou zo als de titel al zegt eten mijn vijver vissen die shubunkins dus elkaar op
Nou, zoals de titel al zegt eten mijn vijvervissen die shubunkins,dus elkaar, op.
Volgens mij eten de 'vijvervissen' de de shubunkins op?
Alleen staat er geen naam van de 'vijvervissen'
verootjoo schreef:Maar goed, misschien is het raseigen dat ze elkaar opeten? Anders even in zo'n tuincentrum vragen wat te doen
japielover schreef:voor zo ver ik weet zijn het niet jongen met ouders we hebben ze bij een tuin centrum gekocht en doen dit dus sinds kort
ze hebben ook raar soort schimmel aan hun lichaam net als op ze al heel lang in de vijver dood liggen zeg maar
Esmeralda schreef:nou zo het antwoord niet weten. Maar als ze echt schimmel hebben, dan hebben binnen kort de andere vissen het ook helaas. Maar na jou zeggen zaten de vissen er al een tijdje in en van de een op andere dag vielen de andere vissen de shubunkins aan? Heel apart, maar goed kan best. Maar ga eens naar http://www.koikarpers.nl en meld je aan bij het forum, die hebben vaak goede adviezen