Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:Idd rosita als je zo'n katje vind ga je toch even bij de da?
een consult is niet meer als 25 euro als ze verder gezond is. Vanaf het internet zijn zulke dingen toch lastig te beoordelen...
Babsiej schreef:Idd rosita als je zo'n katje vind ga je toch even bij de da?
een consult is niet meer als 25 euro als ze verder gezond is. Vanaf het internet zijn zulke dingen toch lastig te beoordelen...
lisaamor schreef:Babsiej schreef:Idd rosita als je zo'n katje vind ga je toch even bij de da?
nee
bij ons koste het geen geld toen we een zwervertje hadden gevonden en naar de da gegaan zijn.
het is namelijk niet jou dier dus je hoeft er ook niet voor te betalen zij de da tegen ons
Pistasche schreef:lisaamor schreef:
Idd rosita als je zo'n katje vind ga je toch even bij de da?
nee
bij ons koste het geen geld toen we een zwervertje hadden gevonden en naar de da gegaan zijn.
het is namelijk niet jou dier dus je hoeft er ook niet voor te betalen zij de da tegen ons
Angelstears schreef:voor jou vervelend, maar voor die mensen fijn dat ze hun katje weer terug hebben
daarom laat ik nooit de buren op mijn kat passen
of ze gaat mee op vakantie of ik blijf thuis of mijn ouders
verschrikkelijk lijkt me dat om zo je kat te verliezen
jij hebt het goed gedaan om hem zo op te vangen!
toppie meid