De wattes???De Turkse Van!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

De wattes???De Turkse Van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 18:46

Tja ik zelf had werkelijk nog nooit van dit ras kat gehoord hoor. Maar aangezien wij verhuist zijn vond ik dat we wel plek over hadden voor een 2de kat. Leuk voor ons,leuk voor dexter en leuk voor de andere kat want ruimte en knuffels genoeg over Knipoog
Ik zat dus een beetje te zoeken op marktplaats en kwam een advertentie tegen over een moederpoes met kitten van 8 weken oud. Nou ja dat kitten was best leuk hoor maar die moederpoes vond ik leuker. In de advertentie stond dat het een Turkse kat was, ik dacht dat ze daarmee bedoelde dat de kat uit turkije kwam ofzo Haha!
Na wat heen en weer gebel mocht ik haar gratis komen ophalen. Bij het ophalen bleek het om een heus ras te gaan!

Nou ja en hier is ze dan, Bijou:
Onze turkse wilgenboomkat ehh..Turkse Van dus Knipoog
Afbeelding

En zo gaat ze worden als ze helemaal aangesterkt is Knipoog
http://www.tv-cats-aghtamar.nl/turksevankatten.htm
Over het karakter:
http://www.turksekat.nl/turkse%20van%20.htm

Ik was in elk geval blij verrast en ik ben erg benieuwd of jullie dit ras toevallig kennen.

irmalouise

Re: De wattes???De Turkse Van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:49

Oh ben jaloers gratis een turkse Van gekregen. Vind ze erg mooi, ik had zeker al eerder van ze gehoord.
Wel meer foto's plaatsen hoor van haar helemaal, ze hebben zulke mooie staarten.
Wees er maar zuinig op en zou haar zeker niet zomaar op straat laten lopen, voordat ze haar stelen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:53

ja dat ras kon ik wel vond het een mooi kattenras. Als ik ooit een kat neem zou ik er ook zo een willen!! Je heb wel gelukkig dat je hem gratis kreeg Tong uitsteken Haha!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 18:20

Haha ja ach...had al een mail gestuurd dat ik een in principe een gratis kat wilde in ruil voor een super goed thuis.
En aangezien de oude eigenaar 'aan het opruimen was' (ja echt!dat was de rede van het wegdoen.Ach voor mij alleen maar beter;)) had ik mazzel en mocht ik haar komen opruimen.

Ik zal zeker vaker foto's plaatsen maar pas als ze helemaal mooi in haar vacht zit;)
Leuk dat jullie het ras wel kennen.Voor mij was het een complete verrassing Haha!