Kan ik Noah opzoeken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Spritz

Kan ik Noah opzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:08

N.A.V. dit topic: viewtopic.php?f=177&t=765361&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=noah+moet+weg

Ik wil Noah heel graag nog een keer opzoeken, het mag ook van de nieuwe eigenaren. Maar nu zegt een collega van mijn moeder, en daar de man van dat dat niet slim is, omdat Noah dan denkt dat we haar weer op komen halen, en als dat niet zo is Noah een tijdje ongelukkig kan zijn omdat ze dan denkt dat wij haar in de steek laten..
Ik wil haar heel graag opzoeken, maar ik wil ook het beste voor haar, dus als dit hierboven klopt..Dan niet, want ik wil wel het beste voor 'mijn meissie'..

We hadden haar eind vakantie vorig jaar opgehaald, en in februari/maart ging ze ergens anders heen, reden staat in het topic hierboven..

Groetjes,
Monica

assie

Re: Kan ik Noah opzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 14:09

Ja hoor, kan best. Honden passen zich vrij snel aan.
En het kllinkt alsof ze op een hele hele mooie plek zit, dus waarschijnlijk zal ze wel heel blij zijn je weer te zien, maar niet meer met je mee willen. Honden denken toch een stuk anders dan mensen.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 18:54

Bedankt voor de reactie, nog meer meningen? Wil het namelijk wel zeker weten natuurlijk Lachen
Aangezien die man dierenarts is..

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:04

Volgens mij kun je noah gerust opzoeken hoor monica! Knipoog

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:07

Denk ook dat je haar best nog een keer kan opzoeken. En het klinkt idd dat ze op een hele mooie plek zit, dus ze heeft genoeg afleiding als je weer weg gaat.

Wat goed dat je zo'n mooie plek voor haar gevonden hebt! Er zijn helaas heel wat honden die het een stuk slechter getroffen hebben! Hoewel het natuurlijk niet leuk is om je hond weg te moeten doen, is het dan wel het beste voor Noah.

Dan is het misschien voor jezelf ook goed om haar nog eens op te zoeken en te zien dat ze het erg naar haar zin heeft bij haar nieuwe huis.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 19:41

Bedankt voor je reactie joozz en marlinH,
Joozz: inderdaard, is goed om te lezen dat ik er toch nog goed aan gedaan heb.. Knipoog

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:18

kan prima joh!