wou ff foto's van mijn lieve vlaamse reus er op zetten van dat die 6week was van vorige maand en van gisteravond hier komen ze. p.s is het raar als je heel veel van een konijn houd als je 18 bent??
6week oud
moppie 1maand oud
en 2.5maand oud
dit waren ze wat vinden jullie er van:D
Laatst bijgewerkt door rakkertjuuhh op 30-07-07 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee je bent niet gek hoor! Tenminste IMO niet! Ik heb zelf ook 3 konijnen en ben 17 en ik kan niet zonder ze.Ben benieuwd naar de foto's maar ze horen wel bij Beestenboel itp he?
Hoezo zou je gek moeten zijn als je van konijntje's houd? Ik vind konijnen prima huisdieren, voor kinderen zijn ze niet zo geschikt maar als huisdier zijn ze prima! Ik heb er zelf ook 2
Ze is trouwens wel gegroeit hoor! Is ze nu 2,5 maand oud dan?
iemand nog iets?? wat vinden jullie trouwens van tuigjes bij konijnen?? ik heb tuigje bij me konijn zo dat die wel beweging krijgt,want kan niet loslopen want graaft die kuil naar de buren en is die weg
hey ! Ik ben 24 en ben ook stapelgek op mn reus das niet vreemd hoor ! zei heeft gewoon meer karakter dan mn andere konijnen dus. T is een prachtig dier hoor, mooie (lees super) oren
* smelt * Nee, hoor ik ben 31 jaar en ben ook onwijs gek van mijn dieren. Op moment een konijn, cavia, hamster en vissen. Al mijn overleden huisdieren liggen ook in de tuin begraven; van vis, tot rat, hamster etc.
wat een megaoren! GeweldiG! nou ik vind het ook niet gek dat je van een konijn houd ik heb zelf een cavia, kitten, hamster en hond en van allemaal hou ik heel veel!
Een tuigje voor zoon megakonijn vind ik ook niet gek..vind het wel goed, ikrijgt hij ook beweging..
ik had zelfs voor mijn cavia's tuigje's! Wij hadden nooit gras in de tuin dus nam ik ze wel eens mee naar een grasveldje in de buurt waar ze lekker aan een mega-lange riempje mochten rondlopen bij mooi weer Mijn konijnen nu hadden ooit wel tuigje's maar nu hebben we wel gras in de tuin en als ik ze nu los wil laten buiten dan gaan ze mooi in het kippenhok! lekker veilig tegen alle dieren en tegen de zon en regen! (zit een dakje over de kippenren ) Maar eigenlijk komen ze niet zo veel buiten, ze lopen trouwens wel altijd los in mijn kamer, hebben ieder wel een eigen hok die gewoon dag en nacht open staat
Onwijs leuk beestje. Wij hadden ook tuigjes, maar die zijn ondertussen kapot gebeten. En ze kunnen hier gewoon los in de tuin. Dus zo'n probleem is het niet.
mijn konijn heeft ook echt karakter zoekt alles uit,hardstikke nieuwschierig beestje en heeft veel beweging nodig,daarom ook aan riempje en hij vind het geweldig tis net een klein hondje hij hupeld braaf mee en spring helemaal in de lucht van blijdschap ik was gister vlak bij kinderboederij gelopen met mijn vriendin en haar konijn,en wou kat mijn konijn aanvallen mijn konijn hupeld erheen en spring er boven op hup kat weg wou hem zelf al wegjagen maar mn konijn was me voor ,hjet is ook echt een knuffel spring altijd bij me op schoot,en is heel aanhankelijk echt een schatje