Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djuno schreef:Je vader een schop onder zijn hol gevenen dit dier even een plekje in de garage geven met een warm plekje om te slapen en wat te eten.
En dan in alle rust gaan rondvragen (evt. met foto) of iemand dit diertje kent.
Rianneke schreef:dierenambulance bellen zodat hun kunnen uitzoeken wie de eigenaar is...
Dieuwke_H schreef:Dat eerste heeft mijn moeder gedaan
dat tweede,, hij heeft een plekje in zo'n plastic baby badje, met kranten en oude handdoeken
en dan onder het tuinbankje waar een kleed overheen ligt, zodat er geen regen doorkomt.
Dat derde, hij heeft al wat stukjes vlees gehad en er staat een beker water naast zijn bak.
En dat laatste is het wat te laat voor, maar ik ga denk morgen maar even een foto bij
de supermarkt ophangen als poesmans hier nog is.
djuno schreef:Dieuwke_H schreef:Dat eerste heeft mijn moeder gedaan
dat tweede,, hij heeft een plekje in zo'n plastic baby badje, met kranten en oude handdoeken
en dan onder het tuinbankje waar een kleed overheen ligt, zodat er geen regen doorkomt.
Dat derde, hij heeft al wat stukjes vlees gehad en er staat een beker water naast zijn bak.
En dat laatste is het wat te laat voor, maar ik ga denk morgen maar even een foto bij
de supermarkt ophangen als poesmans hier nog is.
jij en je moeder zijn goed bezig!!!![]()
![]()
![]()
Apple schreef:Dierenasiel bellen, amivedi bellen. Wellicht is hij gechipt, dus gewoon naar dierenasiel brengen.