Ik heb alleen 1 vraagje. Gister is hij bij ons gekomen en hij is heel erg bang en speelt en onderneemt niets. Heeft iemand misschien een tip of ervaring hiermee?Verder is het een heel lekker mannetje.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xdenisex schreef:Het voordeel van een raskat kopen, is dat je een soort garantie hebt dat ie gezond is. Dat is, als je via de rasvereniging gaat / 'n kitten met stamboom koopt.Ik hem met haar gesproken en ze vindt het echt heel erg. Ze vond het al raar dat hij niets ondernam enzo dus ze wil ook graag dat wij haar op de hoogte houden. Ze stond erop dat we de da kosten naar haar opstuurde maar dat vind ik ook weer zo rot, ik bedoel zij kan er ook niets an doen. Ze zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt maar ze voelt zich erg schuldig.
xdenisex schreef:Nou hij is 4 mei geboren en heeft 21 mei zijn eerste enting gehad. Ik ging dus afgelopen maandag naar de da voor zijn 2e enting en die vond dat hij een heel raar geluidje maakte. Een beetje een puppie pieperig geluidje dus die ging kijken met een watje of hij wel door zijn neusje ademde en dat was dus niet t geval. Dat piepen kwam dus door zijn verstopte neusje en toen ging ze naar zijn longetjes luisteren en toen constateerde ze dat hij tegen een longontsteking aanzit.
Ik denk dus zelf niet dat het aan die enting ligt...maar had wel een goeie geweest...