Ik heb hier thuis een kitten zitten uit een nestje van 3 , 2 hebben het helaas niet gehaald dus ze is nog als enigste over.
Omdat ze van die vieze oogjes had ben ik met haar naar de DA geweest , ze heeft dus niesziekte en heeft nu een antibiotica kuur voor minimaal 10 dagen.
Normaal word ze om de 2 en een half a 3 uur gevoerd en voor die tijd hoorde je haar ook niet.
Maar sinds ze aan de antibiotica zit roept ze bijna om het uur om eten.
Kan het zo zijn dat ze door de kuur meer honger krijgt ?
Ze krijgt dan van mij wel een beetje eten maar niet de normale hoeveelheid omdat ik bang ben dat ik haar anders over voer.
Ze knapt wel ontzettend op nu ze de AB kuur krijgt

Mocht er iemand nog andere tips hebben hoor ik het ook graag

D'r oogjes (en wat er nog meer schoon moet) maak ik schoon met gekookt water , na elke voeding masseer ik lekker haar buikje , ze heeft een electrisch warmte kussen onder haar mandje liggen zodat ze het niet koud krijgt.
Ze heeft een 2de mandje waar ze in kan gaan als ze het te warm heeft en ze heeft een knuffel bij d'r liggen waar ze lekker tegen aan kan kruipen. Ze gaat elke dag even op de weegschaal

D'r liggen speeltjes in het hok en een klein kattenbakje. Dus volgens mij ben ik niets vergeten

M'n vriend begint nu wel te klagen dat ik beter voor het katje zorgt dan voor hem

Dit is ze 2 dagen geleden met m'n nichtje :