Ik en me moeder gingen de hond uit laten vanmiddag, en toen is de hele weg een kat meegelopen. Die zag er heel slecht uit met wonden enzo, was wel dicht maar t gebit was ook heel slecht enzo.
En ze volgde ons echt de hele weg.
We wouden haar wegbrengen maar wiste niet waar we m in konden doen, dus lieten we m maar lopen.
Nu gingen mijn ouders vanavond de hond uitlaten, liep die kat weer de hele weg mee! toen bedacht me pa, we kunnen m wel even in de bench stoppen van onze hond.
Wij naar huis en dierenberscherming gebeld...we hebben wel iets van 10 nrs gedraait en of ze nemen niet op of ze verbinden je door en uiteindelijk zei er één;' ja laat m maar los, hij loopt vanzelf terug naar z'n baas'. En dit zei nota bene een dierenarts...
Die kat heeft ook geen bandje, en wat is t nou voor moeite om even te kijken of die een chip heeft, dan hadden we t adres en kunnen we m minstens even terug brengen.
Mijn moeder is zwaar allergisch voor katten, dus er zat niks anders op dan m weer los te laten.
Morgen zijn de asiels open, dus als we m morgen weer zien brengen we de poes naar t asiel.
We lieten haar uit de bench en ze rende er echt uit, maar toen we de voordeur achter ons dichtdeden, bleef ze voor de deur zitten miauwen, echt zo zielig.
Ik ben benieuwd of ze er morgen nog loopt, ik hoop t aan de ene kant wel want wie laat nou z'n kat ook met wonden ( ookal waren ze dicht ) buiten lopen, de ogen waren ook helemaal vies en ontstoken. Dan kunnen we haar tenminste wegbrengen naar een asiel waar ze behandelt kan worden.