Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Somebitch schreef:Die van ons kauwt wel meer dan 20 min. per dag op zo'n bot, maar hij stinkt gigantisch uit zijn mond(door die botten)
Fielychi schreef:Somebitch schreef:Die van ons kauwt wel meer dan 20 min. per dag op zo'n bot, maar hij stinkt gigantisch uit zijn mond(door die botten)
Ja, ik ben persoonlijk geen fan van botten.
Omdat het via de maag alsnog een onaangename geur kan geven (zitten vaak veel kleur-, geur- en conserveringsstoffen in) én omdat ze vaak eenzijdig kauwen en het geen complete gebitsverzorging geeft.
Bij een pup is het ideaal aanleren, ook als ze het geweldig leuk vind natuurlijk!
Zal als ik jullie was toch proberen er een dagelijkse gewoonte van te maken, bijvoorbeeld voor het wandelen even poetsen of voor het eten.
Míjn ervaring is: het wordt een tijdland gedaan door eigenaar, maar omdat het geen gewoonte is, zakt de regelmaat weg en gebeurt het niet vaak genoeg meer.
Fielychi schreef:Ja, ik ben persoonlijk geen fan van botten.
Omdat het via de maag alsnog een onaangename geur kan geven (zitten vaak veel kleur-, geur- en conserveringsstoffen in) én omdat ze vaak eenzijdig kauwen en het geen complete gebitsverzorging geeft.
Fielychi schreef:Opraltj -> inderdaad, je hebt botten en botten.
Maar échte botten, is voor mij helemaaaaaaal geen optie gezien het feit dat me hier te vaak problemen uit ontstaan.
En dan nog geldt mijn eigen quote: ze kauwen vaak eenzijdig en het geeft geen complete gebitsverzorging.