Ben beniewd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben beniewd

Erg aanhalig, zeer op ons gesteld, weigert ook om te eten als wij er niet zijn.
), daardoor is hij erg makkelijk in de omgang, je kan er echt alles mee doen. Hij eet zo'n 5 bakjes voer per dag, is redelijk lui en erg op zichelf. Hij luistert goed naar zijn naam (en alle varianten daarop) en is gewoon een superkat!
(mist een voorpootje) een super kat!
.. Verder moet het een echte kat zijn die zich niet laat beledigen!
.
.

) en krijgt elke avond een schoteltje kattenmelk.
haha
Hij is een kruising birmaan x mainecoon. Het relaxte van de birmaan en het speelse van de coon. Hij is groot harig en knuffelbaar, vindt alles goed, gaat mee onder de douche, houdt van stofzuigen, kan apporteren en loopt als een hond aan de riem. Hij is nooit humeurig en dol op kroelen.

Jack, officieel Captain Jack Sparrow, zwart, met als hij in de zon stond strepen. Spraakzame, gezellige kat, maar de devil in disguize. Iedereen die hem kende kon dat beamen. Helaas is hij maar bijna 2 geworden door een autoongeluk. Hij was mijn ideale kat, zo eentje vind ik nooit meer
, hij is prachtig om te zien! Het is een Brit .
. tanya89 schreef:Onze eigen kater, wel geholpen.
Helemaal pik-pik zwart, niet al te groot, mag je overal aanraken, komt niet op tafel, kasten en aanrecht ennn tja :D
foto in m'n profiel
. Nee, je hoeft maar iets verkeerds te doen (bijv. géén eten te pakken als ze staan te slijmen) en ze kijken je een week lang niet aan
.
, dan heb je ruzie
.
Hij was trouwens een gecastreerde kater
.

griebels schreef:Die van mij spelen niet met nagels en tanden
Ook komen ze niet op aanrecht en tafel. Bruto kan er wel op maar die heeft het ideale karakter als het braaf zijn aankomt. Die dikke heeft meer karakter, maar KAN door zijn dikte niet eens zo hoog springen
Sorry, vast niet, maar dat stel ik me daar helemaal bij voor
dierenkliniek in Utrecht (ze heeft twee zeldzame hartafwijkingen) en vertrouwt alleen mij en mijn vriend nog. Tegen vreemden blaast ze en haalt ze uit, als ze te dichtbij komen. Ze rent dan ook meestal naar boven als er vreemden komen. Vooral ik heb een hele speciale band met haar, maar dat komt ook omdat ik meer thuis ben en haar erg veel aandacht geef. Ze heeft veel rust en eigen ruimte nodig om zich af te zonderen. Beer is een erg emotionele kat, een echte knuffelkous (bij mij dan), speels, maar dus ook angstig en snel boos en gepikeerd. Onze dochter accepteert ze steeds meer en gelukkig gaat Nikki er geweldig mee om. Beertje laat ze met rust en met Tijgertje kan ze lekker spelen en knuffelen. Die vindt alles best.
traan_beauty schreef:tanya89 schreef:Onze eigen kater, wel geholpen.
Helemaal pik-pik zwart, niet al te groot, mag je overal aanraken, komt niet op tafel, kasten en aanrecht ennn tja :D
foto in m'n profiel
Poe, bij ons heb je ruzie met alle 9 als je zo'n regel gaat inschaffen. Onze katten kennen géén regels, hun zijn de baas wij zijn het personeel. Nee, je hoeft maar iets verkeerds te doen (bijv. géén eten te pakken als ze staan te slijmen) en ze kijken je een week lang niet aan
.
Dat maakt katten bijzonder, hun ongelóófelijke eigenwijze karakter. Een hond kun je dingen afleren ect. maar probeer dat soort dingen niet bij een kat, dan heb je ruzie
.
(wel op balkon) maar hij schreeuwt het niet uit