voorwaarde is (die voorwaarde heb ik mijzelf gesteld) dat ik een oplossing heb voor onze hond, deze zal immers wel ergens terecht moeten kunnen.
bij familie gaat niet (en thuislaten en simpelweg uitlaten door iemand anders vind ik ook absoluut geen goed plan .. de hond zou dan immers de hele dag alleen zitten terwijl er normaal gesproken vaak iemand thuis is -ze kan overigens gerust een paar uurtjes alleen zijn .. maar dat vind ik gewoon niet de bedoeling-)..
mijn ouders hebben het idee haar voor 'n weekje naar een dierenpension te brengen. het idee vind ik moeilijk .. geen idee hoe het er daar aan toe gaat, totaal nog geen ervaringen mee. (zitten de honden apart of samen, zijn ze veel 'alleen', hoe gaat 't met voeren, wat zijn de voorwaarden waaraan de hond moet voldoen (welke eisen stelt een pension aan de hond))
m'n moeder zegt dat ze het er heus niet slecht heeft .. maar men zal zich er niet aan de gewoonten van ons thuis (kunnen) houden en mijn hondje is zo'n totaal vreemde omgeving natuurlijk niet gewend. ook heb ik een hondje met 'gebruiksaanwijzing'.
wat zijn jullie ervaringen met dierenpensionnen? .. wie geeft mij raad na het lezen van deze situatieschets