info over katten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

info over katten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:55

Begin volgend jaar ga ik op mezelf wonen, wij hebben thuis altijd honden gehad (dus altijd gezelligheid in huis). Het liefste zou ik zelf ook een hond nemen, maar daar heb ik simpelweg te weinig tijd voor (3/4 keer per dag met de hond wandelen). Nu zit ik er over te denken om een kat te nemen, maar ik weet er eigenlijk vrij weinig vanaf! Heeft iemand misschien tips voor mij? Veel verschil tussen poes/kater? En is het verstandig om een volwassen kat te nemen omdat ik weinig ervaring heb met katten?

Alvast bedankt voor de reacties!

bergkraai

Re: info over katten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 21:24

Er moeten toch kattenbezitters hier op bokt zitten Tong uitsteken

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:02

Kijk eens op http://www.kattenplaza.nl, daar staat heel veel info!

Ik zou een kat uit het asiel nemen. Die zijn helemaal kant en klaar (ontwormd, ontvlooid, geënt, gechipt en gecastreerd of gesterelliseerd) voor een niet al te hoog bedrag.

Volwassen katten hebben al een heel eigen karakter. Het kan zijn dat ze zich wat moeilijker aanpassen als een kitten. Maar daarbij hoef je ze natuurlijk niet op te voeden (als het goed is). Een kitten past zich mijns inziens wat makkelijker aan, maar heeft veel aandacht en opvoeding nodig. En een kitten moet eigenlijk een speelmaatje hebben.

Je hebt in ieder geval nog genoeg tijd om eens om je heen te kijken Haha!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:02

hey li!!! tuurlijk zijn er kattenbezitters op bokt! je kan mij alles vragen hoor! Lachen ik heb ook katten! misschien kan je is vragen op dit topic! Het mijn kater/poes/kitten is geweldig TOPIC

ik zit daar ook! misschien kan je daar ook je dingen vragen, ( maar ook aan mij als ik van de week een keertje bij je ben )

Groetjes je nichie Clown