Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:als zo'n kleintje 's nachts buitenloopt, mager is, en geen bandje ofzo omheeft, heb je best kans dat ze geen baasje heeft.
misschien kan je tot maandag wachten en de DA vragen of ze een chip heeft?
weggaan zal ze (denk ik) uit haarzelf niet meer snel doen, omdat ze bij jou eten en een slaapplek heeft.
LaUrOssssss schreef:ben benieuwd naar defoto's
traan_beauty schreef:Heb je haar aangehaald toen ze bij jullie kwam kijken? Je moet iig nooit een vreemde kat aanhalen, grote kans dat ze je volgen.
xsimone schreef:Op de foto's vind ik hem trouwens niet erg mager uitzien, !
loveyoutoo schreef:Ik zou toch het asiel bellen. Zij krijgen ook meldingen binnen van vermiste katten. Of neem contact op met Amivedi.
Een kat in een asiel is trouwens niet zielig. Katten die verwaarloosd en mager buiten lopen, die zijn zielig. In het asiel krijgen ze de beste verzorging, worden ze ontvlooid, ontwormd, geënt, gechipt en gecastreerd of gesterelliseerd. En daarna wordt er een goed thuis voor ze gezocht.
Als jullie besluiten het poesje te houden zou ik hem alsnog naar het asiel brengen. Je geeft hem aan als zwerfkat, meld zelf dat (mits er geen eigenaar komt) je hem zelf wil houden, zij zorgen voor het ontwormen, enten en dergelijke, en jullie hebben er een gezonde kat bij!
griebels schreef:Ben ook benieuwd of je moeder bezwijkt
LiNdA1986 schreef:Hopelijk mag je hem houden!