Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ELpatcho schreef:eekhoorns? moeten die niet lekker in bomen rond scheuren?!
LaUrOssssss schreef:ik weet er ook niets van maar als ik eekhoorns zou hebben zou ik ze in een soort van voliere steken zo met bomen zodat ze veel klim en klauter ruimte hebben !!!!!! want dat hebben ze nodig en eten??? noten he eikels vooral en kastanjes etc...
ELpatcho schreef:ik heb nog nooit gehoord van eekhoorns als huisdier! weet je zeker dat dit legaal/normaal is?! ik zou er niet mee kunnen leven om zulke energieke beestjes op te sluiten
BrittKitt schreef:Stinkdieren zijn ook wel even iets anders dan grondeekhoorntjes..
http://www.eznc.org/primosite/show.do?ctx=25145,62880
Citaat:
Kimonoo schreef:Hoe wil je ze dan houden? in een kooi of gewoon los? nooit van gehoort iemand met een eekhoorntje. wel leuke diertjes
adoration schreef:Weet je ook wat voor eekhoorns het zijn ? Hier op de markt in Genk ( belgie ) kun je ook eekhoorns kopen maar die zijn speciaal gefokt om in huis te houden. Je zou ze het best buiten kunnen houden met een grote stevige kooi rond een paar bomen zodat ze nog kunnen klimmen. Ze eten eikels kastanjes en dat soort dingen, vraag anders even in een Dierenwinkel of ze daar niks hebben speciaal voor eekhoorns of misschien tips. Let wel op, ze kunnen erg gemeen bijten ! Dus het zijn zeker geen knuffeldieren. Vraag anders even aan de persoon waarvan je ze kan over nemen , die zal vast nog wel wat tips hebben. Als je ze niet genoeg ruimte kunt geven denk ik dat je ze toch beter naar de opvang kunt laten brengen, die hebben vast ruimte en informatie genoeg om de beesten te onderhouden. Succes