Hallo,
Ik had even een vraagje want ik weet het niet zo goed. Ik heb een 2 jarige kat, die eigenlijk nooit wat heeft.
Gister kwam hij thuis, maar echt op 3 poten. Zijn achterpoot trok hij op en daar stond hij helemaal niet op. Ik mocht aan 1 gedeelte van zijn poot niet aankomen, dan begon hij me te krabben en te miauwen. Op die plek zat een kleine verdikking en het was wat warm. Omdat het al 11uur avonds was, besloot ik maar even af te wachten, hij ging slapen dus ik zou kijken hoe hij vandaag zou zijn.
Vandaag loopt hij al een stuk beter, hij zet zijn poot weer neer, maar zet er nog weinig tot geen gewicht op. Je mag de poot weer zachtjes aanraken. Hij eet en drinkt gewoon goed en zijn ontlasting is ook normaal. Ook is hij gewoon vrolijk en speels.
De poot is dus nog wel dik en warm, maar hij zet hem wel weer op de grond. Hij trekt hem niet meer op.
Wat moet ik hier mee aan? Als het gebroken zou zijn, zou hij er vandaag nog steeds geen gewicht op zetten en zou hij vast ook niet zo vrolijk zou zijn.. Als het een verrekte spier is, doet de dierenarts daar niet echt wat aan.
Dus wat vinden jullie?
Groetjes, Agnes