Kittens worden alweer groot. (foto)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Kittens worden alweer groot. (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 17:28

Morgen zijn onze kleine mormels alweer 7 weken oud. Dus bij deze even een paar fotootjes om te laten zien hoe ze het hier naar hun zin hebben. Hun moeder niekje is inmiddels weer krols. We vonden dat ze zo lief en knuffelig werd, maar ze schreeuwde wel heel erg. Het duurde even voor het kwartje viel; heb al heel lang geen krolse poezen meer in huis gehad. Nu loopt ze heel erg te knuffelen en te mauwen en ze is super lief. Inmiddels eten al de kleintjes zelf. Dat ging niet helemaal vanzelf; er waren 2 kieskauwers die geen blikvlees wilden. Ook zijn ze super zindelijk en gaan netjes op de bak. Ze hebben zelfs ontdekt dat in de bijkeuken de bak staat van onze eigen poes, ook daar gaan ze op. Ze gedragen zich voorbeeldig, nou ja, op dit vlak. Gisteren bij de Duitse Grootgrutter (Lidl) een kleine krabpaal gekocht. Vinden ze geweldig! En vanmorgen lag onze eigen poes erin te slapen!
Hier komen de foto's.
Afbeelding
Spelen met onze hond
Afbeelding
Afbeelding
Zo kan je ook de kleintjes voeden: op de stoel, past ook maar net.
Afbeelding
Lekker slapen met een volle buik.
Afbeelding
In mijn nieuwe speeltje
Afbeelding
Samen spelen
Afbeelding
Zo nemen ze ons huis over; slapen op het kleed van de hond
Afbeelding
Etenstijd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heel veel spelen.

_Tamara

Re: Kittens worden alweer groot. (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:31

Wat verschrikkelijk schattig Lovers!!

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:33

ah gossie wat zijn ze leuk!
Moet zeggen dat ik ze nogal klein vind ... maar ze zijn vast al een heleboel gegroeid sinds de geboorte.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 17:37

Zo klein zijn ze niet, volgens mij. Vorige week heb ik ze nog gewogen. Toen waren ze tussen de 625 en 690 gram. Morgen ga ik ze weer wegen en ontwormen. Ik weeg ze niet zo vaak hoor. alleen voor het ontwormen en vorige week even zo maar.

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 17:12

Vanmiddag heb ik de kleintjes even gewogen. Ze zijn goed gegroeid! Ze wegen nu allemaal tussen de 800 en 890 gram. Meer als 100 gram zijn ze aangekomen in een week tijd. Ze eten ook lekker veel. Eentje wilde geen blikvlees, maar nu eindelijk wel. Hij was ook 200 gram aangekomen! Gelijk even ontwormpasta in die kleine bekkies geduwd. Gaf geen problemen, ze waren niet lastig of zo. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ben erg tevreden, want ze doen het goed samen met hun mama.

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 14:53

Vanmorgen moesten we met onze knuffelkater Eros naar de DA. Hij was met zijn pootje onder/tussen de deur gekomen. hij gilde het uit en liep daarna heel verschrikt door de kamer met zijn pootje omhoog. Ooh oliebol! Dat was kwart voor 8. Om negen uur begon de Da. Dus maar gebeld en we konden direkt komen. Nog steeds liep de kleine man met zijn pootje omhoog. Ik was al bang dat het gebroken was. Na uitgebreid onderzoek van onze Da bleek het niet gebroken te zijn. Gelukkig. Zwaar gekneusd. Doet ook zeer hoor, volgens mij. Hij heeft een injectie met een pijnstiller gehad. Daarna weer terug naar huis in de auto. Jeetje, wat kan die kleine kater schreeuwen! Als of tie geslacht werd. In de auto vond tie niet leuk. Thuis gekomen even leker wat eten gegeven en daarna is de hele meute weer gaan slapen. toen ze rond half twaalf wakker werden, werkte de pijnstiller al aardig, want meneertje speelde en sprong weer aardig rond. We mochten het niet pushen, maar hij merkt zelf wel wanneer het zeer doet. Even een paar daagjes in de gaten houden en als hij dinsdag of zo, nog zijn pootje niet gebruikt moeten we terug en wordt er een foto gemaakt. of het alsnog gebroken is.

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 10:24

Wat een leuke katjes Knipoog
Ze zien er ontdeugend uit Tong uitsteken
Veel beterschap met Eros Knipoog

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:09

wat lief zeg Lovers

Georgette