Zwemmen met de hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Zwemmen met de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 10:57

Altijd lastig in de zomermaanden, terwijl het voor die beesten ook héérlijk is om overdag af te kunnen koelen..

Heb gezocht via google, maar ik vind alleen stranden op minstens een uur reizen en dat is ook weer zowat.. Iemand een tip in West-Brabant en Oost-Zeeland voor zwemwater waar ook de hond welkom is (en los mag lopen)? Voorkeur gaat uit naar een zandstrand en niet naar kiezels of stenen..

_Tarzan

Re: Zwemmen met de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 14:48

ik weet dat in zeeland bij Dreischor een strandje is waar je je hond gewoon kan laten lopen ..
(daar liggen ook geen mensen)
Maarja je moet het ook maar net even weten waar dat ligt .. Nagelbijten / Gniffelen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 18:14

Ik heb vanmiddag de VVV van Tholen gebeld en zij verwees mij naar Dishoek, waar de honden los mogen lopen.. Is alsnog bijna een uur rijden vanaf hier, maar we gaan vanavond maar een poging wagen..

Tips blijven altijd welkom!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:25

wij gaan altijd naar de bergsdiep sluis
Bergse Diepsluis ligt op het eiland Tholen. Vanaf Roosendaal rij je via de A58 richting Bergen op Zoom. Voor Bergen op Zoom neem je afslag Steenbergen. Na de vierde verkeerslichten ga je rechtsaf richting Halsteren. Op de rotonde ga je ¾ rond richting Tholen. Deze weg blijven volgen op de rotonde rechtdoor tot aan de afslag Tholen hier ga je rechtsaf. Deze weg blijven volgen en links met de bocht mee draaien de brug over, bij de verkeerslichten linksaf richting Speelmansplaten/Bergse Diepsluis (Reimerswaalweg). Bij afslag Bergse Diepsluis ga je rechtsaf en rij je terug over de parallelweg (Gortzakwege diep. is net voorbij halsteren.
Laatst bijgewerkt door miekelover op 19-07-07 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:28

In het Veerse Meer? Dat is dichterbij voor jou dan Dishoek.. Bij vliegveldje midden-Zeeland? Ik weet niet of je dat kent? Kamperland enz? Tenmiste paar jaar geleden kon het nog, toen ging mn moeder altijd met de honden, was nog bijna verzopen omdat de hond het eng vond haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 22:43

We gaan wel eens naar Bergs Diepsluis en Veerse Meer, maar heb daar nog geen zandstrandjes ontdekt?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 00:16

Als je naar Veerse Meer rijdt, kan je ook naar Dishoek. Beter gezegd, Kamperland is nog verder Ja

*Leuk dat je even om de koffie kwam, Dishoek is hier welgeteld 4 km vandaan Clown *

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 09:35

We zijn gisteren aanbeland op de Rucphense Heide Leo Haha! Lief had geen zin nog een tijd in de auto te zitten...

Maar als ik volgende week naar het strand rijd... Schijnheilig

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:55

kom je maar even buurten Ja

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:22

bergse diep ligt meer aan een dijk maar las het laag water heb dan heb je een stukje strand