ECHT TE BANG!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

ECHT TE BANG!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:55

Zo'n 10 minuten geleden voelde ik inneens gekriebel op mijn rechterschouder. Dus keek ik, en oooohh ik schrok zoooo, er zat een gigantische spin! Een maatje kleiner dan een vogelspin. Ik begon te springen, gillen, ik was oh zo bang!! Ik moest van de zenuwen tegelijk lachen en huilen Huilen van het lachen ! Daarna stond ik helemaal te shaken op mijn benen, ik tril nu nog na.. Maar voor een vogelspin zelf ben ik dan weer niet bang.. Wie heeft dit ook of wie weet hoe je er van af kan komen? Ik snap niet waar die angst vandaan komt..

afwasborstel

Re: ECHT TE BANG!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:57

Ik ben ook echt zo bang als jou van spinnen, niet normaal!
Volgens mij gaat dat ook nooit meer over

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:59

wat eng Gaaaap ik ben dr ook zo bang voor :S

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:00

Ik ben bang voor wespen, en raak ook helemaal in paniek van die dingen. zelf heb ik niet echt de behoefte om er vanaf te komen, iedereen is wel bang voor iets en het staat je neit in de weg om je alledaagse leven te lijden. Ik zou ook niet weten hoe...

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:02

Oooh bah!! Ieuw, ik krijg gelijk helemaal rillingen Huilen van het lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:12

Aah zo had ik laatst zo'n grote op m'n kamer!
Lag lekker in bed, zie opeens wat rondlopen, echt gróót!
Inderdaad net een vogelspin, maar dan net even kleiner, ook met die dikke zwarte poten en alles.
[Snap ook niet waarom ik er bang voor ben hoor, maar zo'n grote is mij echt te heftig om te vermoorden Haha!]

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:13

Als je zo panisch bent voor spinnen zou ik daar toch een keer wat aan gaan proberen te doen...daar kunnen de grootste ongelukken van komen...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:13

ik heb het nog veel erger gehad Duivel

zat een boterham te eten en net toen ik weer een hap wilde nemen zat er gewoon zo'n dikke hooiwagen lange poot spin op mijn brood!!! Boos!

heb echt wekenlang voor elk hapje mijn brood zitten doorspitten op zoek naar verborgen spinnen Koe

ohw enne waar die angst vandaan komt?

waarschijnlijk van je moeder Knipoog die heeft door vroeger al tegen jou te zeggen van ieh een spin kijk uit! jou geleerd dat je er bang voor moet zijn Haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:15

Cassidy schreef:
Als je zo panisch bent voor spinnen zou ik daar toch een keer wat aan gaan proberen te doen...daar kunnen de grootste ongelukken van komen...

tja, ik heb al dingen geprobeert, ook bij psycholoog, maar het werd alleen maar erger... Ik ben trouwens voor kleinere spinnen niet zo bang, maar wel als ze op me zitten.

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:15

FOTO!! Tong uitsteken

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:18

chicolover schreef:
FOTO!! Tong uitsteken

Ja eh, moet ik eerst dat ding gaan zoeken Huilen

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:19

hihi Nagelbijten / Gniffelen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:20

dat was waarschijnlijk een wolfspin (komen meestal met zn 2tjes, zeggen ze) Heb het zelf ook gehad. 1keer gezien bij mn tante over de schoorsteenmantel en 1 keer bij onszelf. Zie ik ineens iets groots en zwarts onder de tvkast uitkomen en achter de verwarming verdwijnen. Die heb ik kunnen vangen in een stolp. In mijn gedachten gooide hij de stolp om en rende naar me toe. Ik weet het heb een grote fantasy Knipoog Heb toen foto's gemaakt (en weer gewist) en hem met stolp en al in de tuin gegooid. Mn ouders hebben toen de stolp uit de tuin gevist. Mensen wat was dat beest groot zeg.
Volgens mij heb je speciale arachnofobie cursussen, moet je maar ens gaan google-n

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:23

Iehhhhh krijg meteen een kriebeltje Clown
Bah, spinnen zijn zoooo eng!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:23

bij ons op school hebben we ook insecten reptielen spinnen etc. nou denk maar niet dat ik daar naar binnen ga !
IndianLady @ bedankt ik ga het zeker op zoeken aangezien ik volgend jaar dierverzorging heb gekozen en ik daar uiteindelijk (over 2 jaar) ook examen in moet doen ! Clown

die grote spin wil ik noooooooooit tegen komen !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:42

saskiakefie schreef:
Cassidy schreef:

tja, ik heb al dingen geprobeert, ook bij psycholoog, maar het werd alleen maar erger... Ik ben trouwens voor kleinere spinnen niet zo bang, maar wel als ze op me zitten.

Je moet niet naar een psycholoog, maar echt aan een cursus meedoen.
Stel je nu eens voor dat je op de snelweg met 120 km achter het stuur van de auto zit, er komt een grote spin van achter je zonneklep vandaan, ga je dan meteen in de ankers en vliegt die auto uit?
Zulke ongegronde panische reacties kunnen echt de grootste brokken veroorzaken!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:44

tja, ik heb al dingen geprobeert, ook bij psycholoog, maar het werd alleen maar erger... Ik ben trouwens voor kleinere spinnen niet zo bang, maar wel als ze op me zitten.[/quote]

Je moet niet naar een psycholoog, maar echt aan een cursus meedoen.
Stel je nu eens voor dat je op de snelweg met 120 km achter het stuur van de auto zit, er komt een grote spin van achter je zonneklep vandaan, ga je dan meteen in de ankers en vliegt die auto uit?
Zulke ongegronde panische reacties kunnen echt de grootste brokken veroorzaken![/quote]

Nee, maar wel als ie inneens op me zit...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:46

Maar waar ben je dan zo bang voor? Als je midden op de snelweg in de ankers gaat, blind die auto uitvliegt omdat er toevalling een spin op je zit, durf ik het je op een briefje te geven dat je dat waarschijnlijk niet kunt navertellen....

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:47

Bleeh! ik ben er niet super bang voor,,
maar wel als er ineens eentje op je Schouder Zit!! :S

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:48

juist bij de paarden zijn veel spinnen. Boeit me eigenlijk niet veel zolang ze maar niet al te groot zijn en op afstand blijven (de grote exemplaren) Spinnen kunnen jou toch niks doen

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:57

oeeeeeeeh weetje hoe eng.. :| !!