hallo, mijn ouders hadden een prijs gewonnen enzovoort. toen ze op de terugweg op de snelweg reede zagen ze een hond op de snelweg rennen. hun zijn rustig achter hem aan gereden en hebben de hond ingesloten. ze hebben hem meegenome naar huis . ze zijn nog even langs de dieren winkel gereden en spullen gekocht. toen thuis aan gekomen hebben ze de hond naar binnen gebracht en eten gegeven en drinken. ze hebben de politie ingelicht en de da we gaan morgen naar de da toe . we hebben hem even spot genoemd hij is een jacht hond ik ga heel even google en kijk of ik een plaatje kan vinden waar hij op lijkt.
groetjes lisaamor
p.s. we hebben de politie algebeld en de dieren bescherming
Laatst bijgewerkt door P_A_R_Love op 17-07-07 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
had hij geen halsband om dan? weten je ouders nog waar op de snelweg ze hem tegen kwamen? i.v.m advertentie's van mensen die hun hond kwijtzijn en inderdaad even door de Da laten kijken of de hond mischien ook gechipt is.. mischien is het ook wel zo'n wegens-vakantie-achtergelaten hond..
Mij lijkt het handig morgen de hond naar het dierenasiel te brengen. Als je hem zelf wilt houden tot de eigenaar komt toch even bij het asiel melden dat je hem hebt misschien mogen jullie hem dan houden mits zijn baas niet terug komt. De amevedi bellen is ook handig
Je gaat hem hopelijk toch wel bij Amivedi aanmelden of bij de dierenbescherming of het asiel????
Er zullen toch mensen op zoek zijn naar hun hond! Ik zou het zelf driedubbel verschrikkelijk vinden als ik mijn hond kwijt zou zijn. Hij heeft zich weleens losgerukt toen hij bang was voor een andere hond, en ging er vandoor, stel je VOOR dat ik hem dan niet terug had kunnen vinden.
liep die hond ergens vlakbij breda? dacht gisteren zoiets gehoord te hebben. zal wel even langs de dierenarts gaan laten kijken voor een chip en melden bij alle dierenartsen en asiels in de buurt dat je een hond hebt gevonden.
jaa het baasje wel maar de hond dat vraag ik me af
hij bleef gewoon ligge dee niks geen blaf geen opkijk en gepwispel echt niks. het baasje had hem geroep precies het zelfde geen contact toen heb ik hem geroepe en toen kwam die aan lopen