ze dus gevangen en ze was wss gepakt door een roofvogel dus ik heb haar binnengehouden omdat ze zo wel erg kwetsbaar was.
elke dag kwam ik met hem naar buiten terwijl hij op mijn arm zat, maar dit moest hij wel even leren want hij had niet veel evenwicht en na een maand of anderhalf kon hij al terug wat flapperen zodat hij een meter van de grond kwam dus dan heb ik hem elke dag s'morgens buiten gezet en s'avonds terug binnen.
dit ging zo goed dat ik hem na een weekje ook s'nacht liet buitenzitten zodat hij niet meer in een kooi moest, en als hij het koud had ofzo kroop hij langst mijn stallen in mijn voerhok dus dit was allemaal in orde.
op een dag kwam ik s'avonds op mijn wei en ik zag over pluimpjes maar ik vond coctail niet en hij zat niet in mijn voerhok op de plaats waar hij altijd ging zitten.
dan keek in de stal en zag ik een paar pluimen achter de drinkbak steken dus ik maken dat ik hem erachter uithaalde maar het was echt geen plaatje meer...
waarschijnlijk heeft een rat hem gepakt en hem proberen mee te trekken maar hij kwam vast te zitten tussen de stal en de drinkbak.
eerst dacht ik dat hij zijn rechteroog kwijt was maar dit bleek gewoon gezwollen en dicht.
nu is dat al zo'n 2 weken geleden maar ik denk dat hij zijn oog niet meer zal kunnen gebruiken...
elke dag is het terug een hele bol en haal ik er mass'as vuil en zijn oog zelf heb ik alleen gisteren even gezien met dat ik het was aan het schoonmaken.
hier mijn lieve coctail:
1.

en altijd maar aanvallen

2.

leuke koppies trekken toen hij buiten mocht zitten
3.

hier waren was ik hem zijn vleugels aan het laten gebruiken terwijl hij zijn evenwicht moest houden op mijn arm, die oefeningen hebben ervoor gezorgt dat hij sneller kon vliegen(wat uiteindelijk niet veel heeft uitgemaakt)
4.

5.

van de ene arm naar de andere laten springen(niet letten op het vuilnis, dat moest worden opgehaald

6.

7.

8.

en dit is hoe het eruit zag toen ik hem vond(oog dik, zijn slechte vleugel terug helemaal gekneusd, hij wou zelfs de 1ste dagen niet meer aanvallen)

9.

10.

11.