hij steeds meer kiezen en tanden zal verliezen..
Februari dit jaar ging hij onder het mes voor iets heel anders,
en toen werden er twee tanden/kiezen getrokken, welke zwaar ontstoken waren.
Helaas bleef een ontsteking zitten, dus moest hij weer onder het mes.
Tot mijn grote schrik en die van de kliniek zagen we dat het er niet beter op was geworden, de ontsteking werd drie maal zo groot.

Na veel gehannes met 'weer onder het mes'een kuur prednison; de ontsteking slonk als een idioot, binnen drie dagen was ie zo goed als weg, op de wortel na.

Deze bleef, ook na twee weken nog zitten helaas; we weten allemaal dat Prednison niet goed is
voor de gezondheid en dat het een sympsoom bestrijder is; dus haalt de oorzaak niet weg en als je stopt kan het weer terugkomen.
Inmiddels was hij goed afgetakeld, door 2 keer narcose in korte tijd, en veel medicijnen.
Eigenlijk had ik het opgegeven, tot ik mn een website van vroeger herinnerde,
waar ik ooit eens heel fijn advies had gekregen, zeer uitgebreid.
Ze hebben middelen op homeopatische en fythotherapuitische basis.
Ik waagte het erop; ze bleken hele goede middelen in hun assortiment te hebben welke ook de weerstand aan zou pakken.
Na een dag had ik de middelen in huis; een natuurlijk steroide, een natuurlijk antibioticum, een oppepper voor het imuumsysteem en nog iets, klonk iig veelbelovend als het nu ook zijn werk zou doen.
Was vrij sceptisch, na 2 weken zag ik nog geen verbetering, ik wilde eigenlijk al weer op gaan geven, alhoewel ik zag dat mijn kater enorm opknapte; zn vacht begon weer te glanzen, (Was erg plukkerig en stond helemaal 'open') en de ontsteking zag er nog hetzelfde uit..

Hij at weer heel goed (was een ramp!) en ging weer aan de wandel.
Gebeld met de site, ze gaven aan nog een weekje door te gaan als er dan nóg geen verbetering zou zijn zou het niet helpen, zo eerlijk zijn ze dus.
En zou alleen de weerstand een oppepper hebben gekregen, dat wél

Maar tóen zag ik verbetering!!!!!!! De ontsteking slonk, en werd roze.
Eindelijk.
Wat ik hiermee zeggen wil is dat ik dit iedereen aan kan raden, mensen die met dieren zitten met chronische problemen.
http://www.dierendokter.nl/index.html?lmd=39132.551412
De medicijnen zijn níet duur, en je krijgt er goed advies bij, tot het naadje van de kous.
Ik heb dit samen iom de kliniek gedaan waar ik met de kater loop, je begrijpt wel dat dit een enorme openbaring is, ook naar de kliniek toe die zelf ook die spullen in huis zouden hebben...
Ik ben zo blij!!
Sorrie voor het hele verhaal, maar wilde het graag met jullie delen, wie weet kan iemand anders hiermee ook geholpen worden.