ze is altijd buiten, weer of geen weer, laatst lag ze in de regen onder een hegje te slapen.
dat is ook haar vaste plekje hebben we ontdekt.
Bij navragen in de buurt hoorden we dat de eigenaars
haar gedumpt hebbenomdat ze een kind hebben gekregen, en er geen zin meer in hebben.
Het dier is ziek, kwijlt heel veel en bij het eten zag ik dat dr voorkeur uitging naar
natvoer, omdat ze pijn in dr bekje lijkt te hebben.
Ze zit onder de korstjes (vlooien allergie?) en net werd alles compleet.
Ik wilde dr weer wat voeren, maar zag dat ze tot mn schrik dat ze erg nieste.
Prutoogjes en een vieze neus, en enorm smakken en kwijlen.
Dat dier heeft dus medische zorg nodig.
En hoogstwaarschijnlijk niesziekte, ik herken de symptomen.
Dat is lekker!!!!! We hebben hier heel veel katten in de buurt dus we maken ons natuurlijk zorgen, want niemand voert haar natuurlijk meer uit angst voor besmetting.
Ik ga de dierenbescherming wel bellen, maar wat vind ik dit toch in en in triest.
Eigenlijk zou je de eigenaren er met hun haren bij moeten trekken,
nee die hebben inmiddels al weer een jong katje.....Véél leuker natuurlijk
Gatverdamme wat kan ik em híer over opwinden.
Ik ga nu bellen.
een vriendin van mij ook, haar oude poes is nu 7 ofzo en die wil ze verkopen zodat ze een ''nieuwe'' kan kopen
kan me voorstellen dat je zo boos word.
. Een echt viskat!. Ik weet het nog goed, het was mijn eerste schooldag op de middelbare. Ik zei Blinkie gedag en dat is het laatste wat ik tegen hem zei. De zon scheen dus men moeder dacht: 'Ik doe hem maar ff naar buiten'. Mijn moeder moest 's middags nog naar de tandarts (Tegenover ons huis bij een grote weg) en toen zag ze Blinkie liggen
. De kat van de buren, die er zo gehecht aan was en die altijd met hem speelde kwam kijken toen we hem begraven hadden. We hadden hem eerst in een doos in de garage. Tommie (Kat v/d buren) was niet bij hem weg te slaan. Toen we hem begraven hadden ging het elke dag slechter met Tommie. Hij werd lusteloos en hij sliep de hele dag. Vaak bij ons in de keuken
.