Ik ging nu fietsen met hem, en ik fiets zo langs het kanoverhuur. Staat er een vrouw te vegen, en ze zegt: 'Pas op voor Puck'. Ik dacht echt zo 'he waar heeft ze het over?' toen zag ik ineens een enorme hond achter de heg, en die had mij en Cookie door.
Hij rende het erf af en kwam blaffend op Cookie afstormen. Nou, ik schork me dood!
De hond beet Cookie in z'n achterpoot. Ik probeerde Cookie nog mee te trekken maar dat ging niet echt. Ik heb m'n fiets neergegooit en heb die hond flink wat schoppen gegeven. Gelukkig stopte hij even, en ben weer snel weggefietst met Cookie. Maar hij kwam alweer aanrennen. Ik heb m'n fiets weer neergegooit, pakte de beste tak die ik zag, en gooide die naar de hond (wonder boven wonder gooide ik raak). Die vrouw hoorde ik nog roepen 'Puck ! Puck'
nou, veel reactie kreeg ze niet. Ik heb nog een stok naar hem gegooit, en uiteindelijk rende die weg.
Dit is toch niet normaal, die mensen weten dat hun hond dit doet. Want ze zei ook. Pas op voor puck. En tóch laten ze die hond nog los. Ik bedoel, het had verdomme heel anders af kunenn lopen.
Ik ben echt zó súper boos!!