Mijn zus ging vandaag op vakantie en de hond zou dan ook lekker op vakantie gaan bij een kennis op de veluwe. OMGEVING HOENDERLO.
Toen deze de hond in de nacht van vrijdag 6 juli op zaterdag 7 juli uit ging laten, omstreeks 24.00, wist de hond te ontsnappen. Hij heeft de lijn waarschijnlijk nog steeds om.
Hij is ontsnapt van de Weikamperweg te Hoenderlo.
Ondanks een grote zoektocht is de hond helaas nog niet terug gevonden.
Politie en dierenbescherming e.d. zijn al ingeschakeld. De hond is GECHIPT!!
Het beterft een 2 jarige reu, ong. 40 cm hoog, kruising tussen een Border Collie en een Pyreneese Herder; hij lijkt het meest op een Border Collie.
Hij heeft lang, ruwharig haar en diverse vlekken op zijn lichaam. Zeer aparte verschijning. Hij luisterd naar de naam ATILLA
De hond woont normaal gesproken in Lisse, dus de kans is er dat hij op eigen houtje naar huis gaat lopen. Hij kan dus overal zijn..
Help ons de hond terug vinden! Waarschijnlijk loopt hij op dit moment ergens op de veluwe.
Mocht u de hond gesignaleerd hebben, of heeft u hem zelfs te pakken gekregen, neem dan zo snel mogelijk contac met ons op zodat wij weer evt. in de omgeving verder kunnen zoeken.
Mocht u de hond signaleren, ga hem dan niet proberen te vangen maar bel zo snel mogelijk naar een van de onderstaande telefoonnummers, elke seconde telt!!
Ik weet dat een telefoonnummers niet mogen, maar in dit geval zou elke seconde tellen dus ik zet het er toch bij.. mijn excuses (de veluwe is namelijk ZO groot!!).
[b]BELONING voor diegene die onze hond weet terug te vinden!!
Foto van de hond met mijn zus