Ik zit hier op dit moment gewoon te huilen!

Vorig jaar, waren mijn cavia's in de vakantie bij mijn oom, wat 10 jaar lang is goed gegaan, behalve een jaar geleden, ik ging ze ophalen, lagen ze alle 2 (behalve de baby cavia's) dood in hun hok!

Dit jaar wil ik ze echt niet bij mijn oom weer doen, want ze zijn een jaar geleden ook verhuist en wonen met een ander gezin, die allemaal kleine kinderen heeft samen in een huis. Wel met een muur ertussen, maar de tuin en het hele erf delen ze samen. Maar ik ben ook bang dat al die kinderen eraan gaan zitten, en opakken etc. Dat wil ik echt niet!
Daar lopen ook allemaal katten rond! Ik ben bang dat als hij de kooi moet verschonen, (op mijn kooi zit een soort van nog een kooi met tralies, die je eraf kan doen, daar stop ik ze dan altijd in als ik de kooi uit doe.) dat de katten dan dat hele 'tralie-gebeuren' omver gooien en die cavia's pakken!
Gisteren was mijn probleem bijna opgelost! Mijn cavia's konden bij de buurvrouw terrecht van mijn vriendin (die laat haar konijn ook daar logeren, en die vrouw zorgt er heel goed voor). Maar van haar moeder mag het niet! Ik heb blijven aandringen maar het lukt niet! Ik moest heel erg huilen, want ik had zo gehoopt dat ze daar konden verblijven. Ze kunnen nu nergens terrecht behalve bij mijn oom. Maar ik doe er alles aan om ze daar niet te laten logeren, want hoe dan ook ik vertrouw het daar niet.
Kunnen mijn cavia's bij een van jullie terecht, of weten jullie een SUPER goed adressje?
Het is heel dringend want ik ga de 15 julie op vakantie t/m 4 augustus (ik ben eigenlijk de 3e terug, maar doe maar een dag langer dan heb ik genoeg tijd).
*EDIT ik woon in Oisterwijk
Het moet in Noord-barabnt liggen, het maakt me niet uit hoe ver ik moet rijden, ik heb er alles voor over!