Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
papiertjuh schreef:dat is echt een moeilijke beslissing. Is het echtpaar ver weg of niet? zo niet dan zou je nog langs kunnen gaan al zou ze echt weg moeten. Maar zelf zou niet kunnen kiezen. Maar ik denk dat als dat echtpaar echt betrouwbaar is en je zeker weet dat ze daar een goed leven heeft enzo.. misschien beter is. Maar zelf zou ik het denk ik ook liever niet doen en gewoon bij mij houden. Heel veel succes ermee (sorry dat ik je niet echt verder heb geholpen)
pubelia schreef:Ik zou die hond een nieuw plaatsje geven, bij jullie kan die niet de verzorging krijgen die een hond nodig heeft. Je weet dat als je een hond aanschaft dat die ziek kan worden. Dus mijn mening is die hond aan die andere mensen weg te GEVEN. Daar vraag je toch geen geld voor als je niet voor je eigen hond kan zorgen???
BrittKitt schreef:Zeker niet bij een zieke, daarvan wil je dat die goed terecht komt en daar vraag je geen geld voor
Girlgamer schreef:Een hond heb je voor het leven. Geld of geen geld. Ik vind dat die hond op dit moment beter verdiend en zou hem dus aan die mensen geven.
Ik snap dat je eraan gehecht bent, maar ik denk dat dit het eerlijkste is voor je hond.