Vraag even na aan mensen welke dierenartsenpraktijk zij hebben en kijk op de websites. Zo ben ik aan de mijne gekomen en ben er erg tevreden over, ze zijn niet erg goedkoop maar ze zijn zo goed voor dieren en ook voor hun baasjes En idd, rondbellen vragen wat een kleinknaagdierconsult kost en wat de castratie kost
*edit: Oh en heel belangrijk: vraag of ze een knaagdieren'expert' hebben. Sommigen behandelen alleen honden en katten en dan zie ik het niet zitten om daar met mn diertje naartoe te gaan
belangrijk is idd dat je een arts zoekt die "caviakundig is" prijs is gewoon even bellen, schijnt nogal regio afhankelijk te zijn. lees dit anders ook even: http://www.degrotecavia.nl/castratie.html#tien en let op het verschil met de gasnarcose(deze is veiliger)
mee eens bij elke da is het anders.. maar let ook goed op hoe de da er po reageerd.. want hier hebben we een paar die niets om knaagdieren geeft daarom.. ik kwam met een konijn bij de da en hij lachte me gewoon uit.. dus daar wou ik ook neit meer heen