Zo zag hij er uit.
We zijn hem dus op gaan knappen en hij werd weer vollen er kreeg weer spieren en zijn vacht werd weer beter. 3 weken later zag hij er zo uit.

Mee op vakantie gaan en lol hebben en spelen vond hij ook niet erg. Lekker maffen in de schaduw in Hongarije ook niet. Van de vakanties werd hij alleen maar beter en kwam hij nog mooier in zijn vacht te zitten. Hij werd nog speelser en genoot met volle teugen van het leven. Dit had hij nooit meegemaakt lekker renne en springen en gek doen. Gewelig vond ie het.

Lange wandelingen maken door het bos en over de hei was ook helemaal het einde! Het is echt een hele foto genieke hond waar dus ook een heleboel leuke foto's van gemaakt zijn zoals deze.

Lekker rennen en gek doen. Het is dan wel een wazige foto het geeft wel een iedee hoe fijn hij het had en hoe veel hij opgeknapt is.
Er zijn gister avond als laatste herrinering aan hem nog foto's van hem gemaakt. Hier is te zien hoe sullig het er bij zit. Zijn geest is nog jong en pips en wil de wereld nog verkennen en nieuwe vrienden maaken maar zijn lichaam wil niet meer. Dus het is het besten voor hem dat hij is ingeslapen.

We zijn al wel opzoek geweest naar een nieuw vriendje waar we onze liefde aan kunnen geven en waar wij liefde van terug kunnen krijgen. En die hebben we gevonden. Dit is Kuang (dit betekend beschermer van het geluk op zijn chinees) en ook een Sharpei maar deze keer van goede honden en een die gezond is. Hij is nu 1 week oud en op de foto's is hij 3 dagen oud. Het is een reutje.

Hij zal nooit de plaats van Snoopie in nemen want hij zal altijd speciaal blijven voor ons. Na alles wat hij mee heeft gemaakt bleef hij altijd vrolijk en knuffelbaar. En daarom is hij zo bijzonder omdat hij tot aan de laatste loodjes toen heel erg lief is geweest. Ik heb het er best wel moeilijk mee omdat ik toch wel een heel speciaale band met hem heb gekregen. Hij dee dingen voor me die hij voor niemand anders zou doen. Dus ik hoop dat Kuang een nieuwe frisse start is.