Mijn visjes, vorig jaar gekocht als voederdier voor men waterschildpadden.
helaas (gelukkig voor de vissen) wilden de schildpadden ze niet eten, ze sliepen zelfs samen.
Maar doordat ik wekelijks mijn paddenvijver moet kuisen wegens het water die zo vuil wordt, heb ik de visjes in mijn aquarium gepleurd

Mijn chinchilla's
begonnen met 1 chinchilla, een mannetje, later nog een vrouwtje bijgekocht omdat die zo alleen zat.
jaartje later hadden we 2 jongen die beide goed opgegroeid zijn, helaas kreeg de moeder last van haar tanden waar ze uiteindelijk aan bezweken is.
de dochter kreeg vorig jaar ook last van haar tanden, onder narcose laten bijvijlen, maar enkele maanden geleden kreeg ze er weer last van, afspraak gezet voor de week erop maar wss heeft ze in die week een infectie oid gekregen en door verzwakte weerstand daaraan bezweken ...
Dus nu hebben we er nog 2!

Mijn freaky hond Bijou, bijnaam Patouleke
Bijou is een 3 jarige cavalier king charles spaniel, tricolor
ziet constant beestjes passeren, is dus vrij getikt

aan het jagen op de beestjes:

Mijn perzische kat sheba.
Helaas een kat met chronische oogproblemen
onder andere uveitisch (aandoening van het oog binnenin), en een hoornvlies aandoening (hoornvlies sterft als het ware af en laat los, daardoor ontstaan er wondjes, door die wondjes mag er geen cortisone gegeven worden waardoor we de uveitis niet kunnen behandelen, vicieuze cirkel dus ...

Ons huisduifje die iedere dag komt eten:

Mijn konijn Bunny, belgisch zilver, 4 jaar geleden gekocht op school.
Erg karakter, bijt en krabt, maar als je hem in zijn waarde laat (zelf in en uit zen hok gaan en niet oppakken, etc) is hij heul erg lief.
heeft een voorliefde voor onze kat, maar dat heeft hem al regelmatig een kras bezorgd, 2 jaar geleden een in zijn oog, waardoor we de hele zomer lang om de week bij de DA zat, 4 maal per dag drupjes, en 3 maal per dag zalfjes moesten indoen.
duur konijn ...

Onze andere kat, is hier eens aangekomen en nooit meer weggegaan ...

geschrokken? :mrgreen:
dit is onze papegaai, die eet me het liefst met huid en haar op

zo, dat waren ze voor vandaag!