Sponsors gezocht voor Maki Marathon!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Sponsors gezocht voor Maki Marathon!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 13:13

Ik weet dat het hier niet thuis hoort maar omdat de meeste bokkers die mij kennen alleen hier komen, hoop ik dat het even mag blijven staan (pretty please! 't is voor een heel goed doel!)

Morgen nacht ga ik nl. mee lopen in het kader van de Maki-marathon (zie 'Nieuws') en ga met de 'wandelgroep' de hele afstand tussen Apenheul en Burgers Zoo overbruggen (ongeveer 28km). Dit is een estafette-loop tussen dierentuinen waarbij dierentuinpersoneel van dierentuin naar dierentuin lopen om zo geld in te zamelen voor de EAZA-campagne t.b.v. Madagascar.
Ik zoek daarvoor dus mensen die mij willen sponsoren.

Dus namens de Ringstaartmaki's
Afbeelding

De Blauwoogmaki's,
Afbeelding

De Sifaka's
Afbeelding

en mijn favo's de Rode Vari's
Afbeelding

(allemaal te zien op Apenheul overigens)
...meld je nog even aan (naam en adres en bedrag per PB, graag vandaag zodat het bedrag mee genomen kan worden op de cheque die symbolisch meegenomen wordt door de lopers en dus steeds een hoger bedrag krijgt). Elke euro is er één... 't is 28,5 km. (waarschijnlijk, kan nog 1 kilometertje schelen gezien de route misschien nog verlegd wordt maar meer dan 30km wordt het niet) dus bijv. 50 cent de kilometer levert toch al een leuk bedragje op...

Francis

Re: Mag dit even blijven staan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 14:02

OK Route is iets gewijzigd, iets veiliger route, nu 30km.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 14:17

Er hebben zich al 4 lieve bokkers gemeld... jullie willen toch niet achterblijven!!

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:34

Nou dan krijg je van mij 1 euro per kilometer dus zet hem op!!! Go jij! Go jij!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 16:45

Thanks Marieke! Wil je per PB nog even je naam en adres doorgeven voor de sponsorlijst?
Inmiddels al 6 Bokkers! Lief jongens! Maar Bokt-western is véél groter dan dat en we willen toch allemaal nog weten wat voor spannende dieren daar op dat eiland leven... grootste deel van de flora en fauna is daar nl. nog onontdekt en nu al zó bedreigd dat het in dit tempo over 20 jaar echt ALLEMAAL weg zou zijn en dus een groot aantal van die dieren onontdekt uitsterven, want meer dan 90% van alle dieren van Madagascar zijn endemisch (wat betekent dat ze alléén op Madagascar leven)
Het is echt '5 voor 12' voor Madagascar en alle kleine beetjes helpen écht want dit geld gaat rechtstreeks naar projecten daar (op de NVD site staan ze alle 20 genoemd met korte omschrijving).

Vera

Re: Sponsors gezocht voor Maki Marathon!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:37

Van mij krijg je ook 1 euro per km!! Zet em op Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 19:12

Thanks! Verplaatst zie ik.. wie weet willen er ook nog wat mensen die mij niet kennen sponsoren. 't Is belangrijk, lees de linkjes maar een beetje door.
Wil je sponsoren, graag even naam en adres per PB en 't bedrag per kilometer wat je wilt sponsoren. Een vast totaalbedrag mag ook.
Inmiddels staan er 7 Bokkers op m'n lijstje...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 09:55

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:36

Wat goed zeg!
Ik wist hier helemaal niks vanaf, jammer anders had ik ook wel wat willen sponsoren. Maar jullie hebben toch een mooi bedrag opgehaald voor de aapjes!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:47

Je mag nog sponsoren hoor, ik ga nu pas achteraf het geld innen, van te voren alleen 'intentieverklaringen' van sponsors gevraagd.