Ik heb een aquarium met guppy's, eerst ging het niet zo geweldig, er ging er 1 dood en ze groeiden niet zo goed, ze waren toen nog best jong. Nu zijn ze allemaal volwassen en hebben ze jongen gekregen, eerst een tijdje terug de eerste keer. Die zijn nu denk ik een cm groot, iets kleiner.. nu hebben allebei de vrouwtjes weer nieuwe jongen gekregen, een stuk of 15-20 jongen heb ik nu bij elkaar.
Maar nu zit er dus ook een vast filter in m,n aquarium, daar zijn 2 kleintjes dus in gekomen, het is niet dat ze verviltert worden ofzo, maar ze kunnen er misschien zelf niet meer uit, al hoewel ze er wel zelf ingekomen zijn. Er zit 1 zo'n hele jonge in en 1 die ongeveer al een cm is.. maar als ik ze eruit zou halen, dan zou het hele aquarium vies worden, dus dan moet het weer ververst worden, en daar zijn die guppy's heel gevoelig voor, en die kleintjes zou ik allemaal moeten vangen, en het gaat net zo goed nu. Dus dat vind ik zonde.. Het liefst laat ik het gewoon zo.. maar die andere 2 gaan waarschijnlijk dood, maar wie weet hoeveel er anders dood gaan.. Dus wat zouden jullie doen?