Konijnen omheining?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Konijnen omheining?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 16:11

Wat is nou een handige omheining voor konijnen? Ik heb nu van gaas en wat hout een omheining, maar dat ziet er echt niet uit Knipoog. Nou zag ik laatst ergens een puppyren: zou dat misschien geschikt zijn?
Ik heb geen plaats om het in de grond te zetten *stuk is betegeld* en 2 delen zijn muur, ik moet dus alleen een aantal panelen ofzo hebben die het stuk omheinen. In totaal 4-5 meter ong.
Iemand een idee wat ik handig kan gebruiken?

karinFTbing

Re: Konijnen omheining?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:29

Ik heb thuis een ren die aan de randen zegmaar van hout zijn en die in dichtgemaakt doormiddel van kippengaas (van die vierkantjes, dat is vrij sterk). Dit hebben wij ook op de tegels gehad en dat ging heel goed. Ik hoop dat je een beetje begrijpt hoe het eruit ziet Knipoog

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:31

Ik heb ook kippengaas, eerst had ik me teen grote ruit. Daar gingen ze doorheen.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:25

karinFTbing schreef:
Ik heb thuis een ren die aan de randen zegmaar van hout zijn en die in dichtgemaakt doormiddel van kippengaas (van die vierkantjes, dat is vrij sterk). Dit hebben wij ook op de tegels gehad en dat ging heel goed. Ik hoop dat je een beetje begrijpt hoe het eruit ziet Knipoog

Je kan het trouwens op mijn profiel wel een klein beetje zien op de foto's

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 21:55

@ Karin: Zo iets heb ik idd nu ook ,amar dan nog met verschillende lagen gaas aangezien we eerst te grote gaten hadden Tong uitsteken. Maar ben eigenlijk naar iets stijlvollers op zoek Knipoog.