Wat betekent het als een kat een andere kat schoonmaakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat betekent het als een kat een andere kat schoonmaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:17

Wij hebben een volwassen kat en een kittentje van ongeveer 13 weken oud. Nu is het zo dat de oudste ongeveer 10 keer per dag de kleinste helemaal wilt schoonmaken. Als ze niet wilt dan wordt ze geforceerd, net zolang dat ze stilligt en dan wordt ze gewasse. Als ze tegenstribbelt dan hapt hij in haar totdat ze stilligt en dan gaat hij weer verder... Vork

Zij zoekt op haar plaats telkens naar de tepeltjes van onze kat (het is toch echt een man hoor) Dromen

Kan iemand mij iets hierover vertellen?

Anoniem

Re: Wat betekent het als een kat een andere kat schoonmaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:04

Waarschijnlijk heb je een serieus probleem.
Je kat is een travestiet. Huilen van het lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:32

Moedergevoelens die optreden Tong uitsteken
Waarschijnlijk heeft je oudste een kleine identiteitscrisis en probeert hij het op deze manier te uiten hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:10

Zouden jullie denken? Cool

Heb overigens ook al de tip gehad om eindelijk een keer te vertellen over de arme katjes in Afrika, misschien dat dat hem wat harder maakt. Rolleyes

Overigens is het probleem veel groter, hij eet ook veel en graag groenten, zoals augurk, sla enzo... Vorig jaar deed hij nog mee aan het project "safe the world". Daarnaast vecht hij niet met andere katten wat resulteert in een soort truckerscafe voor katten in onze achtertuin Nagelbijten / Gniffelen

Mijn kat is trouwens niet de enige die dit probleem heeft. Een kat (man!) van een vriendin ligt graag op een roze kussentje, eet kiezelsteentjes en kikkers... Die is ook verteld over de arme katjes in Afrika en ging toen over op kiezelstenen ROFL

Ontopic: Ze vinden elkaar gewoon enorm lief en daarom doen ze het Koe

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:35

Weet je zeker dat dit probleem bij de katten ligt? Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:20

Onze kat die zat altijd aan de tepels van zijn zusje te zuigen en probeerde het ook bij mijn vriend:P En dat zusje zat dan altijd zo'n knorrend geluid te maken, volgens mij vond ze het wel fijn;)

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:36

Ik heb een (ex) kater van nu bijna 1 jaar en die drinkt regelmatig bij mn teef Clown Ziek

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 07:57

Kikkers zijn juist heel goed voor de lijn Vork

Je kater heeft een identiteitscrisis Nagelbijten / Gniffelen Is ie geholpen? Wat jij beschrijft is hetzelfde als ik hier heb gezien toen ik een kitten mee naar huis nam (en eigenlijk iedere keer opnieuw zie als ik er weer tijdelijk eentje heb): Koekie, de poes, vind het allemaal maar raar en irritant, terwijl Elmo er bovenop springt. Ook wassen en alles... En de kittens proberen heel enthousiast bij 'm te drinken Nagelbijten / Gniffelen Hoewel dat laatste vrij normaal is Lachen Schattig om te zien hoe Elmo van een stoere kater *kuch* in een mama-poes veranderd.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:39

*ligt in een scheur* Sorry vind het erg grappig om te lezen.

Toen we nog de poes van onze huisgenote hadden probeerde die ook altijd Devil (als kitten) te wassen, en dan wilde hij ook altijd ontsnappen. Toen kregen wij Aidan en toen wilde Devil hetzelfde doen bij Aidan en werd dan boos als Aidan wil ontsnappen.

Ik vind het wel schattig hoor.. eerst zo boos tegen elkaar doen en dan later elkaar gaan lopen wassen. Heel lief eigenlijk.