meer te doen was. Ik ga in september beginnen met m'n opleiding.
M'n ma gaat 's ochtends weg om half 6 en komt om 19:00 thuis. Ik moet 2 dagen van 8 tot 16:00/17:00 naar school + 20 uur stage. Het zou dus doodzielig zijn voor Pim als hij alleen moest zitten al die tijd. Ik heb laats topics geopend over buiten lopen en alles, dat is nog steeds een mogelijkheid maar als Pim eerder in een warm huisje terecht komt vind ik dat 10x beter.
Pim z'n welzijn staat dus echt voorop.
Over Pim:
Pim is een zeer drukke boxer geboren op 7 januari 2006. Het is een geheel wit reutje met hier
en daar wat onopvallende zwarte vlekjes. Hij heeft een paspoort, een chip, is altijd netjes ingeënt en heeft laatst ook z'n prik gehad tegen hondsdolheid. Pim is nog nooit ziek geweest, had alleen laats een ontsteking maar dat is verholpen door antibiotica.
Pim is druk als hij ergens heen gaat (denk aan de dierenarts, winkelstraat) maar dat is gewoon
zijn enthousiastme. In huis is hij heel rustig (mits je natuurlijk genoeg met hem wandelt. Ik weet zeker dat je als je met Pim traint dat hij een gedeelte onder controle kan krijgen, maar het andere gedeelte...tja het is en blijft een boxer he

Pim kan geweldig overweg met andere honden, maar niet met alle. Tegen reutjes kan hij dominant zijn, maar alleen als de reu zelf ook dominant is. Als hij losloopt zoekt hij dus niet de confrontatie op en zal ook niet doorgaan met vechten als een andere reu hem pakt. Teefjes vindt hij vaak geweldig evenals kleine hondjes.
Pim kan goed loslopen, hij luistert perfect. M'n vriend oefent nu ook met loslopen in de woonwijk, maar het verschil tussen stoep en straat is nog even onwennig.
Ik zoek alleen een héél goed huisje voor Pim, dus als je hem dit kan bieden kun je contact opnemen. Ook als je kennis hebt die iets weet.
Voor verdere vragen staat m'n pb-box open maar in dit topic mag het natuurlijk ook.
Paar foto's staan al in m'n profiel, meer kan ik je mailen.