Ze zitten onder de dakranden enzo.
Op zich hoeven ze van mij niet helemaal weg , die diertjes hebben het toch al moeilijk zat , maar ik heb er nu elke avond 2 of 3 keer 1 in huis en die kan ik dan nog ternauwernood van de poezen redden en weer buiten aan de muur plakken.
Het zijn best wel leuke diertjes eigenlijk , zijn alleen maar heel bang en proberen weg te komen , hebben stevige grip overal op ook

Elke avond om even half 11 is het raak , ze lijken wel overal vandaan te komen. Of de poezen brengen ze mee naar binnen.
Ik zit nu dus constant gespitst op dat elektronische geschreeuw dat er weer zo'n vodje door een kat belaagd wordt.
Vannacht was het om 2 uur zelfs nog raak , ben er 2 keer uitgeweest om weer een vleer te redden en naar buiten te mikken.
Gisteren waren het er 3 , vandaag ook alweer 2 en er zal best nog wel wat komen....
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet eigenlijk , wil die diertjes geen kwaad doen maar om nu elke avond / nacht ermee bezig te zijn daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan. Ze moeten gewoon wegwezen uit huis. Er wordt er natuurlijk ook vast wel een keer 1 opgevreten als ik straks een keer niet op tijd ben bij de geschreeuw , na de 5e ofzo vonden de poezen het wel een sport worden en ik kom ze elke keer afpakken dus elke keer zijn ze meer vastberaden

Voor alle ramen zitten al horren behalve het Velux dakraam , die is in bestelling

Maar op het zoldertje hoorde ik er ook een paar rommelen vannacht. Het schijnt dat die diertjes nu uitvliegen.
Iemand anders ook last ervan ? Is er iets wat ik kan doen om ze buiten de deur te houden....?