werk jij in een dieren asiel?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

werk jij in een dieren asiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 15:24

Dit vraag ik omdat vanmorgen het konijn van mijn dochter is dood gegaan,ze mag een ander huis dier uit kiezen.Ze wil graag een poes uit het asiel maar dan 1 met half lange of lange haren.En dan het liefst geen jonkie.Ik ga wel kijken bij diverse asiels op internet maar ik weet niet of je daar kan zien wat ze allemaal hebben?

assie

Re: werk jij in een dieren asiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:55

Ja hoor, gewoon even kijken op www.dierenasiels.com
Daar kun je dan klikken op 'zoek een kat' en bij de meeste advertenties staan dan foto's. Dan kun je verder klikken om te kijken in welk asiel ze zitten. Even het asiel bellen en informeren of die poes er zit en beschikbaar is voor adoptie en of ze meer info hebben. Piece of cake.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:56

ik werk ook in een asiel Lachen

en idd gewoon op www.dierenasiels.com kijken en daar staan er heel veel op Knipoog

suc 6

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:58

Geweldig dat je een kat uit het asiel wil halen.. Ik heb een paar jaar geleden in een asiel gewerkt. Je hebt daar zoveel katten zitten die altijd bij oma op schoot hebben gezeten... Oma gaat dood en niemand in de familie wil de kat nog hebben.. Gevolg: kat zit 'zijn laatste jaren' in het asiel. Vooral in deze periode heb je veel keus. De asiels worden overstroomd..

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:56

Ik werk bij een dierenasiel en heb momenteel zelf kittens en moederpoes in huis. De moederpoes is langharig en nog vrij jong, waarschijnlijk niet ouder dan hooguit 2 jaar. Ze is staalgrijs met wit.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 07:27

hoi klinkt leuk maar het is enkele reis 260 kilometer dus dat is niet naast de deur.Maar iemand enig idee hoe oud een pers kan worden,is dat net zo als bij een gewone kort haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:37

Langharige of andere aparte rassen zetten wij nooit op de website, aangezien daar vaak verkeerde mensen op af komen (handelaars).

Je beseft wel dat een pers erg veel vachtonderhoud nodig heeft??

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 07:35

mist ik heb je een pb gestuurd,en ja ik weet dat ze veel onderhoud nodig hebben.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:34

Ja ik werk ook in een asiel en idd wij zetten eingelijk ook nooit langharige of half langharige katten erop om de zelfde reden als wuis...