maltezer kanker en hartruis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

maltezer kanker en hartruis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 14:27

hoi

zoals velen weten woon ik nu in cyprus sinds 7 maanden. Ik heb in nederland een maltezer reu van 13 jaar oud.
het was al bekend dat hij een hartruisje had sinds een jaar. maar door de medicijnen werdt hij alleen maar duffer dus waren we daarmee gestopt. afgelopen maand is hij heel erg achteruit gegaan. moeilijker ademen kaal, slomer. me moeder is naar de dierenarts geweest met hem. het hartruisje is erger geworden dus heeft hij nieuwe medicijnen gekregen. ook heeft hij kanker in 1 van zijn ballen. doordat hij erg kaal wordt vermoeden ze dat het uitgezaaid is. over 2 maanden moet me moeder terug komen.
in augustus ga ik waarschijnlijk weer naar nederland op vakantie. ik hoop dat ik nog van hem afscheid kan nemen... als het niet kan moet ik daar vrede mee hebben. ik wil niet dat mijn moeder wacht tot ik terug als hij verder achteruit gaat. ik wil hem niet laten lijden! we hebben hem al ruim 12 jaar! en veel plezier aan hem mogen beleven!! eerst besefte ik het me nog helemaal niet zo erg maar nu ik dit aan het typen ben schieten er toch wel tranen in me ogen..

ik moest dit even van me afschrijven, want ja heb hem toch me hele jeugd gehad (vanaf me 7e)....

nicky

dolor

Re: maltezer kanker en hartruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:02

heel erg veel sterkte. en hopelijk komt het nog goed. zo niet dan weet je dat hij een goed leven heeft gehad en gelukkig is geweest bij jullie en dat het het beste is wat je nog voor hem kon doen.

heel erg veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:05

Bah wat naar.. Ik hoop dat je hem nog kan zien als je terug bent in NL. Heel veel sterkte Ach gut

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:57

Heel veel sterkte!
Echt heel naar voor je!