De tuinman is zo dom geweest om onderaan de deur van de tuin, de bakstenen niet goed terug te leggen, waardoor er 4 van de 6 konijnen ontsnapt waren. (ze lopen los in de tuin)

Toen heeft mijn moeder samen met de buurvrouw om 10 uur s'avonds konijnenjacht gehouden in hun tuin, want ze waren daar heen gelopen. 3 van de 4 is teruggelopen is onze tuin, maar ééntje, mijn konijnenmannetje Jip en de leider van de bende is nog steeds spoorloos. Al 3 dagen dus.

Ik vind het zo erg jammer, we hadden zo'n leuke band samen, en hij kwam met alle nijnen goed overeen hier in de tuin.
We hadden hem al van kleinsaf, samen met zijn broertje, en ik heb hem met wortelpap spuitjes van een verhongeringsdood kunnen redden. We hadden hem ook gecastreerd zodat hij samen met de vrouwtjes kon rondlopen. Hij was mijn maatje, die altijd direct kwam aangehuppeld als ik riep en ook zijn eigen willetje had... Wat zal ik hem missen. Ik hoop dat hij ergens op een weide of veld zit (we hebben alles al afgelopen, helaas zonder resultaat) en niet onder een auto beland. Ik hoop dat hij sterk is en weg blijft van honden en katten. Maarhet meeste hoop ik dat gewoon terug komt. Snik.

ps Ik weet niet wat ik ga doen als ik volgende keer de tuinman tegekom, het is de zoveelste keer dat hij ze laat ontsnappen.
Hij is gewoon zo ongelooflijk dom en koppig. Mijn moeder wil hem houden, omdat we zelf geen tijd hebben om de tuin te onderhouden nu en hij de broer is van haar beste vriendin...

Dag lieve Jip....