Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marlinH schreef:Hier het filmpje..
http://www.zippyvideos.com/3854764337094256/pluisje/
En ik denk toch dat het niet goed komt.. heb al zoveel hamsters gehad.. en meteen morgen vroeg willen m,n ouders toch niet..
En dingen voor z,n neus doe ik niet alleen eten en drinken en dat nam hij gelijk aan.. nu ligt er weer in datzelfde hoekje..
marijkje1990 schreef:Ik zeg liever bespaar je kosten voor zo'n klein ding en ja laat m maar op een andere manier dood gaan... hard bedoel ik het niet maar een prikje kost voor zo'n ding nog wel duur okal leven ze maar 2 a 3 a 4 jaartjes..
Medea schreef:Ik zou ook zsm naar de dierenarts gaan.. pijn laten lijden is geen optie, lijkt memarijkje1990 schreef:Ik zeg liever bespaar je kosten voor zo'n klein ding en ja laat m maar op een andere manier dood gaan... hard bedoel ik het niet maar een prikje kost voor zo'n ding nog wel duur okal leven ze maar 2 a 3 a 4 jaartjes..
Dat vind ik echt ontzettend egoistisch! Je hebt de verantwoordelijkheid op je genomen bij de aanschaf van een dier en dus hoor je er altijd zo goed mogelijk voor te zorgen, als je hier geen zin in hebt, koop dan lekker geen dier. Ieder dier heeft recht op een goede verzorging, maakt niet uit of het een paard, hond, kat, konijn of knaagdier is. Een diertje pijn laten lijden is echt heel wreed.
marijkje1990 schreef:Ik zeg liever bespaar je kosten voor zo'n klein ding en ja laat m maar op een andere manier dood gaan... hard bedoel ik het niet maar een prikje kost voor zo'n ding nog wel duur okal leven ze maar 2 a 3 a 4 jaartjes..
BrittKitt schreef:Het beestje heeft niet zichtbaar pijn, hij loopt nog vrolijk rond en blijkbaar eet hij ook nog goed.
BrittKitt schreef:Nee okee dan heb ik verkeerd gelezen en is het niet zo prettig. Maar inderdaad in een dag groeit zoiets niet, dan denk ik aan een abces (wat ook niet zo snel groeit) dus moet je er toch echt ff mee naar de da. Die kan altijd nog vertellen of het diertje beter dood mag