Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Leetjuhh schreef:Dank je wel voor jullie lieve berichtjes, doet me goed. Wat kan het toch een pijn doen he?
skippy1 schreef:Tja...domme pech? Héle domme, vervelende, nare rotpech!!! Rotweg!!!
Leetjuhh schreef:Ja idd, ik denk het ook , maar dan nog is het niet eerlijk, vind je niet?
Het is natuurlijk een risico om haar buiten te laten, maar ze rijden ook gewoon veel te hard op die weg. Er zat nog twee meter tussen weg en bosjes....het is gebeurt dus ik wil geen zout meer op slakken leggen, maar er aan denken doe ik wel
Marijke schreef:Wat ontzettend verdrietig voor jullie!! Wens jou en je vriend heel veel sterkte met het verlies van Emmy.
Alleen al hoe je over haar schrijft is wel duidelijk hoeveel je om haar gaf en van haar hield en wat een bijzonder plekje ze in jullie huishouden heeft ingenomen.
In augustus 3 jaar geleden is onze poes Sien (zusje van Ot) voor ons huis doodgereden. Wij wonen aan een hele rustige dijk, zo zie ja maar auto reed niet eens hard ik hoorde een klap, keek uit het keukenraam en zag haar liggen in het licht van de straatlantaarn meteen gerend, voorzichtig opgepakt, geen bloed gelukkig en ze spinde manlief was al dierenarts aan het bellen maar helaas nog geen minuut later stierf ze in mijn armen. Achteraf ben ik blij dat ze niet lang geleden heeft en ook dat ik niet weet wie het gedaan heeft, auto is doorgereden stel je voor dat het een bekende was, ik had het ze nooit kunnen vergeven ook al was het uiteraard niet express, hele domme pech wrong time, wrong place, maar toch. Gelukkig heb ik haar zusje Ot nog, waren vondelingen van 3½ week oud dus best wel speciale band mee. Pijn slijt, mooie herinneringen blijven en vergeten doe je het nooit.
Nogmaals veel sterkte!
Ik heb een mooie foto van Sien bewerkt en daar een tekst overheen gezet nl: "If tears could build a stairway and memories a lane, I would walk right up to heaven and bring you home again".
Esperanza schreef:Weet je dat dat mijn ergste nachtmerrie is? Dat een van mijn kattebeestjes wordt overreden.
Ze heeft idd een supertijd gehad toch bij jullie? Al was het veeeeel te kort